המחירים מזנקים בעד 20%: יבואנית קולגייט וברילה עם בשורה קשה
חברת שסטוביץ, שבחודש יולי האחרון עדכנה כי המחירים עולים ב-20%, עושה זאת שוב: יבואנית הענק דורשת מרשתות הקמעונאות להעלות את המחיר לצרכן של מוצריה ב-10%-20% כבר ממחר.
לפי דיווח של מעיין פרתי בחדשות 12, המחירים יעלו על מוצרים כמו קולגייט, פלמובליב, אג’קס, מרידול, ברילה ועוד מאות מוצרים.
על פי החברה, בין הסיבות להתייקרויות הן העלאת מחירי הספקים והעלאת מחירי הובלה ימית.
על פי הדיווח, המוצרים שיש כמעט לכולנו בבית ייתייקרו. דוגמאות לעליות מחירים בולטות של מותגי שסטוביץ:
פסטה ברילה: 12%
טונה ריו: 5%
רטבים מאסטר שף: 10%
חטיפי דגנים סלים דליס: 15%
סבון נוזלי פלמוליב גוף 750 מ”ל: 17%
קולגייט אדומה: 10%
קולגייט ילדים: 7%
קולגייט אדומה ג׳ל: 15%
אופטיק וויט: 12%
מוצרי ניקיון אג׳קס: 20%
בנוסף קיבלו ברשתות הקמעונאות דרישות להעלאת המחירים לצרכנים מספקי המזון יכין שבבעלות זנכל ובית השיטה, שמוצריה מופצים בידי אסם. לפי ההנחיות שהעבירו ספקי המזון לרשתות, ההתייקרויות נידרשות להיכנס לתוקף כבר מחר עם תחילת השנה החדשה.
כך, יכין דורשת להעלות את מחירי מוצרי בשיעור ממוצע של 10%. עם מוצרים אלו נכללים שימורי תירס, אפונה וחומוס וכן מוצרי העגבניות ובהם רכז ורסק.
העלאות המחיר נעות בין 6% ל-16%.
בית השיטה, בעלת מותג הזיתים בפחיות שימורים חרוזית מעלה את מחירי המוצרים בקטגוריה זו ב-12%. בנוסף מועלה מחיר מוצרי המלפפונים החמוצים 5%. העלאות המחירים של בית השיטה הן בשיעור של 5%-15% ובשיעור ממוצע של 10%.
תגובות
אין תגובות