עמית סגל: “חייב להגיד פה משהו שהתאפקתי מלהגיד חודשיים וחצי”

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 מתח ביקורת על ההתעלמות בציבור מהתרומה של הציונות הדתית: "שנים התנהל פה מסע הכפשה ושיסוי נגד הציונות הדתית, שעה ש-45% מהנופלים הם מהציונות הדתית ואף יותר"
חרדים 10
ט"ז טבת התשפ"ד / 27.12.2023 22:30

פרשן חדשות 12 עמית סגל אמר היום (רביעי) כי במשך זמן רב התאפק, אבל אינו יכול עוד שלא לציין כי הציונות הדתית לא מקבלת את המקום הראוי לה במלחמה – על רקע העובדה שאחוזים ניכרים מהלוחמים שנפלו בקרבות בעזה מגיעים ממגזר זה.

“חודשיים וחצי אני עוצר את עצמי מלומר את הדברים אבל חושב שאין ברירה”, אמר סגל, “במשך שנים התנהל פה מסע הכפשה ושיסוי נגד הציונות הדתית, ולדוגמה ניקח את מכינת עלי. ‘היא רעל, צריך לפוצץ אותה’, אמרו עליה, שעה ש-45% מהנופלים הם מהציונות הדתית ואף יותר אם מחשיבים את ה’כיפות השקופות’ – ואף אחד לא מזכיר את זה.

“אולי מה שחשבנו על אותם אנשים הזויים בגבעות שבדימוי שלנו הם עם פיאות, ציציות ועוזי, אולי נעצור ונחשוב מחדש. אפילו לא לעצור פינוי מאחזים – רק נגיד את הדבר הזה”.

יאיר אלטמן, הכתב המשפטי של ערוץ 14, שיתף את דבריו של הפרשן הפוליטי – וצייץ: “עמית סגל אומר את המובן מאליו – 45% מהנופלים במלחמה הם בני הציונות הדתית. הרבה מעבר לאחוזם באוכלוסיה. אותם ‘מתנחלים’ שסופגים השכם וערב, גם תוך כדי המלחמה כשהם מקריבים את חייהם למעננו, התקפות מרושעות.

“אותם מתקיפים חבים להם את חייהם ובמקום זאת הם מטנפים תחת אש. איך אמרו לפני כמה חודשים? בושה”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות