ח”כ סוכות: טובים למות בקרב, אבל מחרימים אותנו מקבינט המלחמה

כחבר בוועדת חוץ וביטחון כתב ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית כי הוא מודאג מהכיוון המסתמן כרגע בלחימה בעזה • "מדובר בעתיד המדינה, ובעתידו של העם היהודי. זה חייב להשתנות"
אריה ריבקינד
ט"ו טבת התשפ"ד / 26.12.2023 22:00

חבר ועדת חוץ וביטחון ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית אמר הערב (שלישי) כי הוא מודאג מאוד מהכיוון המסתמן כרגע בלחימה ברצועת עזה.

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב סוכות: “כחבר ועדת חוץ וביטחון חייב לומר שמודאג מאוד מהכיוון המסתמן כרגע בעזה. לא יתכן שהציונות הדתית טובה מספיק בשביל למות בקרב, אבל יש מי שיחרים את השתתפותה בקבינט המלחמה”.

סוכות הוסיף: “מדובר בעתיד המדינה, ובעתידו של העם היהודי. זה חייב להשתנות”.

את הדברים כתב סוכות בצל הפרסומים בימים האחרונים מתוך קבינט המלחמה על עתיד הלחימה בעזה.

לפי דיווח של מוריה אסרף בחדשות 13, בקבינט מתחבטים בשאלת המשך השלבים הבאים במלחמה, והערב דווח על המחלוקת בצמרת המדינית – כאשר מצד אחד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט סבורים כי יש להמשיך לאורך השבועות הקרובים בשלב הנוכחי, שנחשב עצים יותר, עד סוף ינואר, ומנגד השרים בני גנץ וגדי איזנקוט שסבורים שיש להתקדם לשלב הבא.

אייזנקוט וגנץ אומרים: “יש מקומות שמיצינו, אין מה להחזיק בשטח חטיבות שלמות. צריך להתקדם לדיונים על מרחב החיץ ולהתקדם לשלב הבא. אין סיבה להישאר במקומות שסיימנו את העבודה בהם. ברגע שנתקדם אפשר יהיה להניע אוכלוסייה מכל מיני מקומות שעד עכשיו היה קשה לעבוד בהם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות