פייגלין תוקף: “את אהרונוביץ היה צריך לגלגל מזמן מהמדרגות”

התפתחות דרמטית ב'פיגוע הסנפלינג' • פייגלין משתלח בשר לביטחון פנים. "חייב היה לעוף אתמול או שלשום, הבן אדם היה צריך לעוף מזמן" • "היה כאן רצח לא פחות מזעזע מקיצוץ הראשים של דאעש" • הערב בבת ים: צעדת מחאה
שי וייספיש ונחמן גור
ז' תשרי התשע"ה / 01.10.2014 14:21

התפתחות דרמטית נרשמה בחקירת הרצח של נתנאל עראמי הי”ד: המשטרה ממשיכה בחקירת החשד לפיו נתנאל, שצנח אל מותו מהקומה ה-11 באתר בנייה בפתח תקווה לפני כשבועיים, נרצח על רקע לאומני.

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ועל ההתפתחות.

בינתיים, ח”כ משה פייגלין, המלווה את המשפחה מאז הרצח, תוקף היום בחריפות את השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ’. בראיון לרדיו ‘גלי ישראל’ אמר: “יש כאן שרשרת ארוכה של אירועים, שבהם המערכות, המשטרה, השב”כ, מנסות לטייח רצח של יהודים על ידי ערבים מסיבות שונות. היה כאן רצח שהוא לא פחות מזעזע מקיצוץ הראשים של דאעש”.

לדברי פייגלין, רצח נתנאל אינו שונה מפיגוע החטיפה של שלושת הנערים. “אז מי צריך את זה על הראש עכשיו? עכשיו יהיו לנו מהומות, עכשיו עוד פעם נצטרך לבדוק את כל המדיניות של העסקת פועלים ערביים… בוא נטייח, בוא נגלגל את הכדור למישהו אחר”.

לפי פייגלין, האחריות כולה מוטלת על השר לביטחון פנים. “את השר אהרונוביץ היה צריך לגלגל מזמן מכל המדרגות. אני אומר את הדברים בצורה הבוטה והחריפה ביותר. כל ישראלי צריך לשאול את עצמו איך הוא מרגיש מבחינת ביטחון הפנים, ודאי שבאזורים המעורבים, ולהבין שמי שעומד בראש הפירמידה הזו חייב היה לעוף אתמול או שלשום, הבן אדם היה צריך לעוף מזמן”.

בני משפחתו של נתנאל הי”ד, בן 27, תושב היישוב אחיעזר, קיימו אתמול מסיבת עיתונאים.

אמו מרים, אמרה: “נתנאל בני יקירי נרצח בגלל היותו יהודי ולא שום דבר אחר. אני קוראת לכל הגורמים הממשלתיים שישמו קץ לזה. זה לא יתכן שאדם יצא לעבודה ולא יחזור ועוד בנסיבות טראגיות כאלו. מלכתחילה ידענו שזה רצח. וזה לא יכול להיות תאונת עבודה, היה ברור שכששני החבלים נפתחו זה רק רצח ולא שום דבר אחר”.

בבת ים תיערך הערב צעדה בה ישתתפו בני משפחתו של נתנאל עראמי הי”ד. “נמחה על הינסיון לטייח את הרצח ולהפוך את נתנאל לפושע או רשלן”, אומרים מארגני ההפגנה.

הצעדה תצא מבית המשפחה בבת ים, רחוב יוספטל 101, והמפגינים יצעדו עד לתחנת משטרת בת ים. “אנחנו נפגין נגד היחס הבוטה והמזלזל של המשטרה למשפחת הנרצח, ונמחה על הנסיון לטייח את הרצח ולהפוך את נתנאל לפושע או רשלן”, אומר יהודה, פעיל חברתי המארגן את ההפגנה.

בהפגנה צפויים להשתתף תושבים רבים מבת ים וכן תומכים מכל רחבי הארץ, יחד עם ח”כים ואישי ציבור, תחת הכותרת “הדם של נתנאל זה הדם שלנו”, ו”פיגועים לא מטייחים”.

בני המשפחה אף פתחו דף פייסבוק בשם “הדם של נתנאל הוא הדם של כולנו”, הו הם מעדכנים על המאבק הציבורי.

מארגני ההפגנה מציינים: “לצערנו למשטרת ישראל יש היסטוריה בנסיון הסתרה של פיגועים. עם זה הרב טלבי הי”ד שתחילה טענה המשטרה כי מדובר בהתאבדות, אם אשר ויונתן פלמר הי”ד שם טענה המשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, ואם זה מקרה הרצח של שלי דדון שרק בעקבות מאבק המשפחה הוכר כלאומני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גילה את אמריקה
    01/10/2014 14:53
    ציוני
  1. אני תמיד אמרתי את מה שאמר פייגלין אהרונוביץ לפי דעתי אחד הבוגדים מרגל!!!!
    היה צריך להיות רשום על שמו אלפי מחדלים (דוגמא קטנה חטיפת הנערים)
    לא יודע למה אף פעם לא היה בכותרות על כל המחדלים שלווווווווו
    שיעוף לכל הרוחות!!!!