נתניהו הגיע מעזה לכנסת: “זו תהיה לחימה ארוכה, לא קרובה לסיום”

ראש הממשלה מתח ביקורת על התקשורת בישיבת סיעת הליכוד: "בעיתונים ובאולפנים אומרים שאנחנו מפסיקים - והמשכנו, אז אנחנו לא מפסיקים"
אריה ריבקינד
י"ג טבת התשפ"ד / 25.12.2023 15:46

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר אחר הצהרים (שני) בישיבת הסיעה לחברי הכנסת מהליכוד,  כי הגיע לישיבה מביקור בעזה.

“אני חוזר עכשיו מעזה, פגשתי חטיבת מילואים בשטח. כולם ביקשו ממני רק דבר אחד: שלא נעצור ונמשיך הלאה עד הסוף”, סיפר נתניהו.

הוא הוסיף: “בעיתונים ובאולפנים אומרים שאנחנו מפסיקים. הם גם אמרו שנפסיק אחרי המתווה הראשון לשחרור החטופים שלנו – והמשכנו.

“אנחנו לא מפסיקים, אנחנו ממשיכים להילחם ואנחנו מעמיקים את הלחימה בימים הקרובים, וזאת תהיה לחימה ארוכה והיא לא קרובה לסיום. אנחנו צריכים אורך רוח, לכידות, אחדות ודביקות במשימה”.

גם יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ התייחס ללחימה בפתח ישיבת סיעתו בכנסת: “מדי יום אנחנו מתבשרים על גיבורים שנופלים בקרבות בעזה. אנחנו מחבקים את המשפחות היקרות. כשאנחנו מגיעים לניחומי אבלים בימים אלה, הבקשה שאנחנו שומעים מהמשפחות היא שנבטיח שמותם לא לשווא ושנמשיך את המלחמה ונביא את הניצחון. זו צוואת הנופלים ואליה אנחנו מחויבים.

“שמעתי פרסומים על הצעות של גורמים במצרים ובקטאר לגבי המשך המלחמה, והערב קבינט המלחמה אמור לדון בין השאר בהצעות אלה. אני רוצה לומר בצורה הכי חדה וברורה: אין לקבינט המלחמה מנדט להפסיק את המלחמה לפני השגת כל מטרות המלחמה של השמדת החמאס, השבת כל החטופים והסרת האיום מרצועת עזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות