חרדי בן 12 על קורקינט חשמלי נפגע קשה מרכב חולף • תיעוד מחריד

ילד חרדי שרכב על קורקינט חשמלי נפגע באורח קשה מרכב חולף ברחוב ירמיהו בירושלים, בעת שחצה את מעבר החצייה • איש הצלה: "רוכב הקורקינט שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו" • פונה לשערי צדק עם חבלת ראש
חיים טוויל
י"ב טבת התשפ"ד / 24.12.2023 21:41

ילד חרדי כבן 12 שרכב על קורקינט חשמלי נפגע הערב (ראשון) באורח קשה מרכב חולף ברחוב ירמיהו בירושלים, בעת שחצה את מעבר החצייה.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו ליד טיפול רפואי ופינו אותו לבי”ח שערי צדק, עם חבלת ראש.

יוסף חיים גבאי ומאיר שור, חובשי איחוד הצלה: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וילד שרכב על קורקינט חשמלי. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה – הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה”.

מתנדבי צוות הצלה, אלי רפפורט ומשה אלבוים: “כשהגענו למקום ראינו רוכב קורקינט חשמלי, נער כבן 12 כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד”א וצוות הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות”.

פראמדיקים של מד”א ישראל נוימן ומשה בניטה: “רוכב הקורקינט שכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בראשו. עוברי אורח במקום סיפרו שבמהלך רכיבה הוא נפגע מרכב חולף. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה”.

משטרת ישראל חוקרת את נסיבות תאונת הדרכים הקשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות