סגל תהה: מדוע תושבי העוטף לא חוזרים? זה מה שהשיב אלמוג בוקר

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 שאל: "מישהו מצליח להבין למה הממשלה לא מודיעה על חזרת תושבים לשדרות? כל יום זה ניצחון לחמאס" • אלמוג בוקר, תושב עוטף עזה, ענה לו • וגם 50 מתושבי שדרות שהתקשרו
חרדים 10
י"ב טבת התשפ"ד / 24.12.2023 18:49

אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום,  הגיב בציוץ לעמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 – שתהה מדוע תושבי שדרות ועוטף עזה עדיין לא חזרו לבתיהם.

סגל כתב: “מישהו מצליח להבין למה הממשלה לא מודיעה על חזרת תושבים לשדרות? ובכלל, כל יום שבו איזורי 4-7 קילומטר מפונים זה ניצחון לחמאס”.

בוקר, תושב העוטף בעצמו  הגיב לסגל:

“מאוד פשוט: מישהו צריך לדבר עם ראשי הרשויות ולדאוג לדברים בסיסיים: 1. בתי ספר עורפיים – בתי הספר של היישובים בטווחים של ה 4-7 קמ ממוקמים ביישובים הצמודים לגדר. אף אחד לא ישלח את ילדיו ללמוד באזור לחימה. 2. זיווד כיתות הכוננות 3. הבטחה שלא להוציא מהיישובים את הכוחות עד סיום הלחימה (השבוע השאירו את קיבוץ אור הנר בלי חיילים).

“וכמובן שמישהו במערכת הביטחון יגיד להם שהמקום בטוח ושאפשר לחזור… גם את זה לא מסוגלים לעשות. אחרי זה אין שום סיבה שהיישובים בטווח 4-7 ק”מ לא יחזרו”.

אחד הגולשים זעם: “חתיכת חצוף אחד עמית סגל, תביא את הילדים שלך לבית שלי פה בשדרות בדיוק עכשיו! בדיוק בבומים שיש עכשיו, ושדרות היא לא 4 -7ק”מ”.

סגל עצמו צייץ בהמשך: “אחרי בערך חמישים טלפונים מתושבי העיר – זו כמובן חלילה לא ביקורת על אנשי שדרות. לגור במלון לאורך זמן רחוק מהבית זו חווייה מפוקפקת וקשה. התושבים סקפטיים לגבי שינוי יסודי של המצב מעזה. נקווה שתוך כמה שבועות ניווכח כולנו שהפעם הכל אחרת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות