חייל לאמו של יותם חיים: “קיבלנו את ההודעה שלך – וחזרנו לתפקד”

החייל שמשרת בגדוד שאחראי לירי בשוגג בשלושת החטופים הישראלים בעזה, הגיע לנחם את משפחת חיים - וסיפר כי הודעתה של האם איריס לחיילים שיפרה את מצבם הנפשי אחרי כמה ימים שבהם היו "מושבתים" • האם איריס: "אם צריך עוד חיזוקים - אני שם"
חרדים 10
י' טבת התשפ"ד / 22.12.2023 00:26

חייל מגדוד 17, הגדוד שחייליו ירו למוות בשוגג בשלושה מהחטופים הישראלים בעזה, הגיע היום (חמישי) ל’שבעה’ אצל משפחתו של יותם חיים ז”ל.

לפי דיווח של אורלי אלקלעי ב’כאן חדשות’, החייל אמר לאיריס, אמו של יותם, כי ההודעה שמסרה אתמול לחיילי הגדוד אפשרה להם לחזור לתפקד אחרי כמה ימים קשים.

“קיבלנו את ההודעה שלך ומאז חזרנו לתפקד”, אמר החייל לאיריס. “לפני זה היינו מושבתים”.

איריס השיבה לו: “מדהים, זה מה שרציתי”.

האם הוסיפה: “אם צריך עוד חיזוקים – אני שם”.

אתמול מסרה איריס לחיילים כי אין בה כעס עליהם, וכי היא מבינה את המצב המורכב שהיו בו. בנוסף אמרה כי היא אוהבת, מעריכה ומחזקת את החיילים.

וכך אמרה: “שלום לחטיבה 7828 ביסל”ח בגדוד 17, מדברת איריס חיים, אני אימא של יותם, רציתי להגיד שאני מאוד אוהבת אתכם ואני מחבקת אתכם מרחוק, ואני יודעת שכל מה שקרה זה בכלל לא באשמתכם, אלא באשמת חמאס, יימח שמם וזכרם מעל פני האדמה.

“אני מבקשת שתשמרו על עצמכם ותחשבו כל הזמן שאתם עושים את הדבר הכי טוב בעולם שיכול לעזור לנו כעם ישראל. כולנו זקוקים לכם בריאים ושלמים, ואל תהססו לרגע אחד, אם אתם רואים מחבל, אל תחשבו שאתם הרגתם חטוף בכוונה, אתם צריכים להגן על עצמכם כי רק ככה תוכלו לשמור עלינו.

“בהזדמנות הראשונה אתם מוזמנים לבוא אלינו, אנחנו רוצים לראות אתכם בעיניים שלכם, אנחנו רוצים לחבק אתכם, זה קשה להגיד את זה, אבל מה שעשיתם היה כנראה הדבר הכי נכון באותו רגע, אף אחד לא שופט אתכם ולא כועס, לא אני, לא בעלי, לא הבת שלי ולא הבן שלי ז”ל ולא אח של יותם. אנחנו אוהבים אתכם”.

ביום שישי שעבר ירה  כוח צה”ל למוות בשוגג בחטופים יותם חיים, אלון שמריז  שנחטפו מקיבוץ כפר עזה וסאמר פואד אל-טלאלקה מחורה, שנחטף מקיבוץ ניר עם.

הכוח זיהה אותם כחשודים במהלך פעילות בתוך סמטה, סבר שהם מחבלים – ולכן ירה בהם, והרג אותם. בבדיקת הגופות התברר שהם חטופים ישראלים שהוחזקו בידי חמאס מאז ה-7 באוקטובר  שהצליחו לצאת מהמקום בו הוחזקו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות