מבויים בגלל איתמר בן גביר? מריבה מתוקשרת בין סמוטריץ’ לנתניהו

ציוץ של השר בצלאל סמוטריץ' הוביל לתגובה חריפה של הליכוד ומשם להמשך הודעות לועגות בין המפלגות החברות בקואליציה - אך האם הכל מבויים בגלל העלייה בסקרים של בן גביר?
חרדים 10
ח' טבת התשפ"ד / 20.12.2023 21:22

יו”ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ צייץ הערב (רביעי) בחשבון שלו ברשת X בהתייחסות לדיווח כי קבינט המלחמה אישר לראש המוסד לנהל מו”מ על שחרור “מחבלים איכותיים” בתמורה לחטופים, כי “קבינט המלחמה צריך לשלוח את ראש המוסד לסכל את ראשי החמאס בכל מקום שהם ולא לדבר איתם ולנהל איתם מו”מ”.

במפלגת הליכוד הגיבו לציוץ עם הכחשה לעצם הדיווח וטענו כי “מצער ששר האוצר בחר לצייץ דברים משוללי כל יסוד”.

בהמשך, עקצו את סמוטריץ’ והוסיפו כי “ראש הממשלה נתניהו כבר הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס בכל מקום שהם כפי שהנחה את שר האוצר לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו לאזרחים, לעסקים, למפונים, לחיילים ולמילואימניקים”.

במפלגת הציונות הדתית לא נותרו חייבים והאשימו בתגובה: “הברזים היחידים שרה”מ ניסה ללחוץ על שר האוצר לפתוח בכל מיני קומבינות הם אלה שנועדו להזרים כספים לרשות הפלשתינית כדי שהיא תעביר אותם לחמאס בעזה. טוב ששר האוצר עמד בפרץ והציב קו אדום”.

בתגובה נמסר ממפלגת הליכוד: “מודים על תמיכתו של סמוטריץ׳ במדיניות שמוביל ראש הממשלה נתניהו ביום שאחרי חיסול החמאס – לא נחליף את חמאסטאן בפת״חסטאן”.

גורם בכיר בקואליציה אמר ליובל קרני כי “הריב בין סמוטריץ ונתניהו וההתקפות המתוקשרות ביניהם – מבוימים. השניים מודאגים מעליית בן גביר בסקרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות