“אני לא אברמוביץ”: שיחת האיומים של אהוד יערי למירי רגב – והתגובה

שרת התחבורה מירי רגב טענה כי פרשן חדשות 12 התקשר אליה ואיים כי "יסגור עימה חשבון בשידור". אהוד יערי הכחיש את הטענות ואמר כי השרה מפיצה שקרים: "חבל שהיא יושבת בקבינט"
אבי כץ
ח' טבת התשפ"ד / 20.12.2023 20:58

שיחת האיומים: אהוד יערי, הפרשן לענייני ערבים של ערוץ 12, התקשר לשרת התחבורה מירי רגב ו”איים עליה ואמר שיסגור עמה חשבון בשידור” – בגלל  דברים שאמרה בקבינט.

לפי דיווח של העיתונאי רן בוקר, השרה רגב התקשרה אחרי השיחה הקשה, למנכ”ל חדשות 12, דיווחה לו על יערי, והביעה בפניו את מורת רוחה מהחוצפה והתעוזה של הפרשן – וזאת כדי למנוע ממנה לבצע את תפקידה כחברת קבינט מדיני בטחוני וכשרה בממשלה.

השרה הדגישה כי אין מקום להפעלת לחץ ואיומים אשר ישפיעו על החלטות נבחרי ציבור.

וכך התנהלה השיחה, לטענת רגב:

אהוד: תתביישי לך, תחזרי בך ותוציאי הכחשה.

מירי: על מה אתה מדבר?

אהוד: על הציטוטים שלך אצל ירון אברהם.

מירי: אני לא יודעת במה מדובר.

אהוד: הציטוטים שלך מהקבינט ואני יודע שאת מבקרת את הרמטכ”ל.

מירי: מאיפה אתה יודע? היית איתי בדיון? ואני לא מתכוונת לדבר איתך בנושאים של הקבינט.

אהוד: המקורות שלי באמ”ן מסרו לי שאת מבקרת את הרמטכ”ל, את לא תבקרי את הרמטכ”ל, ואם תעשי זאת אני אכנס בך בשידור, אני לא אברמוביץ’ שכולם שונאים, לי מקשיבים. אותי אוהבים, ואם אני אכנס בך זה לא יהיה טוב לך, כי אנשים אוהבים אותי.

מירי: מקורות שלך באמ”ן?! עכשיו אני מבינה מאיפה ההדלפות, אל תאיים עלי, אני אגיד את מה שאני חושבת בקבינט ואלא ששולחים אותך לאיים עלי ורוצים להשתיק אותי, לא יצליחו. תפקידי כחברת קבינט לומר את מה שאני חושבת, ואם תפיץ שקרים עלי, אתה תקבל תביעה.

אהוד יערי לא נשאר חייב, וטען כי הוא מעולם לא איים על מירי רגב.

הוא מסר בתגובה לדיווח: “השרה רגב גם מפיצה שקרים, וגם חבל שהיא יושבת בקבינט. אני מכיר אותה 40 שנה ולא תיארתי לעצמי שזוהי דמותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות