המסר המדהים של אמו של יותם חיים ז”ל לחיילים שירו בו בשוגג

איריס חיים, אימו של יותם ז"ל במסר ללוחמים שירו בו בשוגג: אוהבת ומעריכה, אין בי כעס, מבינה את המצב המורכב שהייתם בו
חרדים 10
ח' טבת התשפ"ד / 20.12.2023 13:47

איריס חיים, אימו של יותם חיים ז”ל, שנורה למוות בשוגג לאחר שזוהה כמחבל בס’געייה על ידי כוחות צה”ל, העבירה מסר לחיילים שירו בו – שהיא אוהבת ומעריכה אותם, אין בה כעס או אשמה, והיא מחזקת אותם ומבינה את המצב המורכב שהיו בו.

האם אמרה את הדברים כאשר נתניהו הגיע לניחום אבלים בבית המשפחה.

וכך  אמרה: “שלום לחטיבה 7828 ביסל”ח בגדוד 17, מדברת איריס חיים, אני אימא של יותם, רציתי להגיד שאני מאוד אוהבת אתכם ואני מחבקת אתכם מרחוק, ואני יודעת שכל מה שקרה זה בכלל לא באשמתכם, אלא באשמת חמאס, יימח שמם וזכרם מעל פני האדמה.

“אני מבקשת שתשמרו על עצמכם ותחשבו כל הזמן שאתם עושים את הדבר הכי טוב בעולם שיכול לעזור לנו כעם ישראל. כולנו זקוקים לכם בריאים ושלמים, ואל תהססו לרגע אחד, אם אתם רואים מחבל, אל תחשבו שאתם הרגתם חטוף בכוונה, אתם צריכים להגן על עצמכם כי רק ככה תוכלו לשמור עלינו.

“בהזדמנות הראשונה אתם מוזמנים לבוא אלינו, אנחנו רוצים לראות אתכם בעיניים שלכם, אנחנו רוצים לחבק אתכם, זה קשה להגיד את זה, אבל מה שעשיתם היה כנראה הדבר הכי נכון באותו רגע, אף אחד לא שופט אתכם ולא כועס, לא אני, לא בעלי, לא הבת שלי ולא הבן שלי ז”ל ולא אח של יותם. אנחנו אוהבים אתכם”.

בנוסף, היא סיפרה שראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר לה כי בנה יקבל עיטור מצה”ל על אף שלא שרת בצה”ל מנסיבות רפואיות.

יותם ז”ל, בן 28, נחטף על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר מביתו בכפר עזה.

הוא היה מוזיקאי מוכשר.

במהלך מתקפת ארגון הטרור כתב בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית: “לוקחים לי הכול, שורפים לי את הבית, אני רק מקווה לשרוד”.

כל מהלך תקופתו בשבי, אמו איריס התראיינה מספר רב של פעמים, ופעלה בניסיון להביא לשחרורו – מתוך עמדה אמיצה של אהבת העם והארץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות