נטלי דדון נפגשה עם אורי מגידיש: “עשתה בשבי ‘דיל’ עם אלוקים”

התצפיתנית אורי מגידיש חולצה במבצע הרואי 24 ימים לאחר שנחטפה לעזה • נטלי דדון פגשה אותה, שיתפה על ההתמודדות שלה לאחר השבי - וחשפה מה הדיל שאורי עשתה עם אלוקים לפני שחולצה: "גם כששאלנו מה בא לך - ביקשת בשביל אחר"
אבי כץ
ח' טבת התשפ"ד / 19.12.2023 22:21

בסוף חודש אוקטובר, אחרי 24 ימים בשבי, חולצה התצפיתנית אורי מגידיש, שנחטפה לעזה בשמחת תורה – במבצע הרואי של כוחות צה”ל.

מאז אורי, תושבת קריית גת,  מנסה להשתקם, וגם להגשים את ההבטחה שנתנה לעצמה בשבי.

הפעילה החברתית נטלי דדון ביקרה אותה, שיתפה על התהליך של אורי ועל “הדיל” שעשתה עם אלוקים, לפני שכוחותינו חילצו אותה.

דדון כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: “אורי, כשמך כן את- אור גדול. ונס, את נס גדול! לא הפסקתי לחשוב עלייך למן הרגע שיצאתי מוקסמת ממך, על השיחות איתך…

“צנועה ופשוטה, מחייכת ומאירה, איך מתוך השבי הנורא הצלחת להיות חופשיה במחשבה, איך מתוך הזוועה הצלחת לפלס לך שביל של תקווה, לשמור אמונה. לקחתי איתי צידה לדרך ממך. בלב טהור עשית ‘דיל’ עם אלוקים – ‘כשאשתחרר – אנסה לעשות הכל כדי לעשות טוב לילדים עם צרכים מיוחדים’, שם התנדבת טרם חטיפתך”.

דדון הוסיפה ושיתפה: “גם כששאלנו אותך בביקור מה החלום שלך? מה בא לך לעצמך, ביקשת לעצמך בעבור האחר… חדר שקט ובריכה הידראולית בעבור הילדים המיוחדים המגיעים מידי יום לגנים של דודך.

“מדהים בעיניי איך מתוך השקט המזוויע שהיית לכודה בו, שבה יכולת לזעוק ואיש לא היה שומע, הצלחת בדמיון להתחבר לעולמם הפנימי של ילדים עם אוטיזם ותסמונת דאון, ולהבין שעבורם שקט הוא מתנה, איך הפכת קללה לברכה.

“איך את חיה את הכלל, כמה חסד יש בך, אני אוהבת אותך ומאחלת לך שנצליח להגשים את החלום המרגש הזה שלך… אנחנו משאירות לכם לינק בסטורי אם כל אחד יתרום מעט כל כך הרבה אור יעטוף את הילדים הללו, וליבה של אורי יתמלא בשמש בכיסים שאתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות