תושב בית שמש נעצר: עקב אחרי קטינה ותקף בפתח מעלית ביתה

מעצרו של מאיר גרינשטיין, תושב בית שמש בן 26, שנעצר אמש בחשד שביצע מעשים חמורים בקטינה בפתח מעלית ביתה - הוארך ב-6 ימים • חוקרי המשטרה מנסים כעת לאתר קורבנות נוספים למעשיו
חיים טוויל
ז' טבת התשפ"ד / 19.12.2023 12:19

מאיר גרינשטיין, תושב בית שמש בן 26, נעצר אמש בידי המשטרה בחשד שביצע מעשים חמורים כלפי קטינה, בפתח מעלית ביתה.

בדיון שהתקיים הבוקר (שלישי) בבית המשפט בירושלים, נעתר בימ”ש לבקשת נציג המשטרה והורה על הארכת מעצרו של החשוד ב-6 ימים נוספים. כמו כן, התיר בית המשפט לפרסם את זהות החשוד על מנת לסייע לחוקרי המשטרה לאתר מקרים נוספים.

המעצר בוצע לאחר שביום שני בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשד למקרה פגיעה חמורה בקטינה, זאת לאחר ששכנתה של הקורבן מסרה כי שמעה זעקות לעזרה וכפי הנראה הצליחה להניס את החשוד.

שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו לזירה החלו בחקירת המקרה ופתחו בניסיונות לאיתורו של החשוד במעשה, תוך שבוצעו מגוון פעולות חקירתיות.

מתחקור ראשוני עלה, כי הקטינה שבה מבית עסק שכונתי סמוך, ככל הנראה תוך שהחשוד במעשה עוקב אחריה. בעת שנפתחה דלת המעלית בבניין מגוריה, מנע החשוד את סגירת דלת המעלית, וביצע מעשים חמורים בקורבן, תוך שהוא חוסם את פיה בידו, כאשר החלה זועקת לעזרה.

כבר בשעות הערב, אותר החשוד סמוך לביתו, נעצר בידי בלשי תחנת בית שמש – והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

“כעת נבדק החשד שהיו מקרים נוספים בהם היה מעורב החשוד, ולצד פעולות החקירה, נעשים ניסיונות במטרה לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד”, אומרים במשטרה.

במשטרה פונים לציבור: “כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, או ממעשים במאפיינים דומים, מתבקש/ת לפנות לתחנת משטרה קרובה למקום מגוריו ולדווח על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות