אות חיים מעזה: חמאס פרסם סרטון ‘טרור פסיכולוגי’ של שלושה חטופים

בסרטון שפרסם ארגון הטרור מופיעים חיים פרי, עמירם קופר ויורם מצגר. שלושתם תושבי קיבוץ ניר עוז בנות זוגם של עמירם ויורם, נורית קופר ותמר מצגר, נחטפו עימם ושוחררו מהשבי • הסרטון מתפרסם תחת הכותרת "אל תשליכני לעת זקנה" - כחלק מהתעמולה שמפעיל חמאס
חיים טוויל
ו' טבת התשפ"ד / 18.12.2023 20:01

הזרוע הצבאית של חמאס פרסמה הערב (שני) תיעוד של שלושה חטופים חיים, המוחזקים בידי ארגון הטרור –  הקוראים לשחרורם בעסקה.

השלושה הם חיים פרי, בן 80; עמירם קופר, בן 84 ויורם מצגר, בן 80. שלושתם תושבי קיבוץ ניר עוז.

בנות זוגם של עמירם ויורם, נורית קופר ותמר מצגר, נחטפו עימם ושוחררו מהשבי.

חמאס ממקד את תשומת הלב בכך שהם מבוגרים ומצמיד לסרטון את פסקול השיר “אל תשליכני לעת זקנה”.

מדובר באות החיים הראשון שלהם מאז נחטפו.

בסרטון  מזדהה פרי בן ה-79, כחלק מהתעמולה שמפעיל חמאס במטרה ליצור לחץ על ישראל. לצידו של פרי שני חטופים נוספים – יורם מצגר  ועמירם קופר – שמבקשים לשחרר אותם.

השלושה אומרים למצלמה – דברים שהוכתבו להם מראש על המחבלים: “אנו דור שבנה את המדינה, השתתפנו בבניית הצבא, ואני לא מבין למה אנחנו פה. אנחנו לא צריכים להיות קרבן להפצצות של חיל האוויר”.

רני, בנו של יורם מצגר שתועד בסרטון, אמר:  “קשה לראות אותו עכשיו, הוא נראה זקן בכמה שנים. הוא בן אדם חייכן וחיוני שמרבה לדבר ולספר בדיחות. הוא נראה זקן מאוד, לא מטופח ורזה באופן קיצוני”.

אתר חרדים 10 לא יפרסם את הסרטון כדי לא לשרת את התעמולה של חמאס.

חיים פרי, בן 80, נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז. ב-7 באוקטובר, כשהמחבלים הגיעו לביתם של חיים ואשתו אסנת וניסו לפרוץ את דלת הממ”ד, הוא פתח את הדלת ודחף את המחבלים. כשהבין שהמחבלים לא מתכוונים לעזוב את הבית, יצא והסגיר את עצמו כדי שיחשבו שהוא לבד. כך הצליחה אסנת להסתתר מאחורי ארון בממ”ד ולהינצל.

פרי היה חבר בארגון שהסיע אנשים חולים מרצועת עזה לבתי חולים בישראל כדי לקבל טיפול.

עמירם קופר, בן 84, נחטף מקיבוץ ניר עוז יחד עם אשתו נורית קופר – ששוחררה משבי חמאס לאחר 17 ימים יחד עם יוכבד ליפשיץ. רוית, בתו של קופר, סיפרה בשבוע שעבר לרשת ב: “כשאימא שלי שוחררה היא סיפרה לנו שהוא בחיים ושהאמין שגם אותו יוציאו אחריה”. עמירם הוא אב לשלושה וסב לתשעה. הוא זקוק לתרופות מצילות חיים.

יורם מצגר, בן 80, נחטף מקיבוץ ניר עוז יחד עם אשתו תמר מצגר בת ה-78 – ששוחררה משבי חמאס בפעימה החמישית של העסקה. השניים הם הורים לשלושה ילדים וסבים לשבעה נכדים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות