‘ראיתי את אשתי מלאה בדם’: יצא מעזה והבריח המחבלים

מחבלים פתחו בירי לעבר זוג ותינוק שנסעו ברכב סמוך לעטרת: האם נפצעה בינוני • אם הפצועה: "המחבל יצא מהרכב והתקדם, ואז חתני - שיצא מעזה לאפטר, ירה בהם. הירי שלו גרם שלא היה וידוא הריגה" • הבעל: "יריתי לעבר המחבל דרך השמשה, ראיתי את אשתי מלאה בדם"
חרדים 10
ו' טבת התשפ"ד / 18.12.2023 14:51

הטרור ביהודה ושומרון: ישי כהן, לוחם מילואים שיצא לאפטר קצר לאחר שירות ממושך בעזה, נסע היום (שני) עם רעייתו מבשרת, כאשר מחבלים פתחו עליהם באש סמוך לכיכר רוואבי שבבנימין, ליד היישוב עטרת.

מבשרת, בת 27,  שישבה במושב האחורי ליד בנם התינוק בן החודש וחצי, ספגה ירי בכתף ונפצעה באורח בינוני.

ישי, שנהג ברכב, הבחין בירי המחבלים, פתח באש מנשקו האישי והצליח להבריח את המחבלים – ובכך להגן על בנו התינוק – שלא נפגע.

בהצהרה לתקשורת משערי צדק’ שחזר ישי את הרגעים הקשים איתם התמודד: “יריתי לעבר המחבל דרך השמשה, ראיתי את אשתי מלאה בדם”.

הרכב בו נסעו בני הזוג כהן ספג לפחות עשרה קליעים. הם המשיכו בנסיעה עד לכניסה ליישוב שם טיפלו כוחות הצלה במבשרת, ופינו אותה לבית החולים שערי צדק בירושלים שם הועברה לבדיקות ולהמשך טיפול.

כוחות הביטחון מנהלים מצוד אחר המחבלים – שככל הנראה נמלטו עם רכבם לעבר רמאללה.

גיסו של ישי ואחיה של הפצועה היה אחד מהלוחמים המעורבים בחסימת הכבישים במסגרת המרדף אחרי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי באזור היישוב עטרת.

גיס נוסף, קצין במגלן, נפצע במהלך מתקפת חמאס בשמחת תורה ומאוחר יותר חזר לשדה הקרב ובימים אלה נלחם בארגון הטרור באזור חאן יונס.

תמר עמר, אמה של מבשרת, סיפרה: “בתי, בעלה ובנה התינוק בן החודש וחצי יצאו מהבית עם הרכב שלי כדי לבלות, לאחר שבעלה יצא מעזה לפני שלושה ימים לאפטר קצר, לאחר כמעט חודשיים של מילואים.

“רכב עם מחבלים עקף אותם וירה עליהם 10 קליעים. הבת שלי, שישבה מאחור עם התינוק, נפצעה מהירי, וחתני שנשא על עצמו נשק ירה על המחבלים מתוך הרכב, לאחר שבתי הפצירה בו להמשיך לנהוג במהירות ולא לצאת מהרכב משום שנפצעה. המחבלים יצאו מהרכב והתקדמו לרכבם, ואז חתני ירה בהם. הירי שלו גרם לזה שלא היה וידוא הריגה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היה לו נשק”.

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ שהגיע לזירת הפיגוע אמר: “תושב, עובד מועצה היה בנסיעה עם אשתו ובתו. מחבל פתח עליהם באש ויצא לעשות וידוא הריגה. התושב השיב באש מתוך הרכב והמחבל נמלט.

“הטרור בעזה וכאן הוא אותו טרור. צריך למגר את המחבלים מהשורש גם כאן ביהודה ושומרון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות