קורע לב: אחרי עימות בין אבות של חטופים – צביקה מור פרץ בבכי

באולפן 'כאן חדשות' התנהל עימות בין אלון נמרודי וצביקה מור, שניהם הורי חטופים • לאחר שמור ספג מילים קשות על עמדתו נגד עסקאות - הוא פרץ בבכי מר • הגולשים ברשתות יצאו מגדרם להצדיע לו: "אני מעריץ אותך עד כלות! אתה גיבור ישראל על אמת!"
אבי כץ
ו' טבת התשפ"ד / 17.12.2023 22:31

עימות קשה התנהל הערב (ראשון) באולפן ‘כאן חדשות’, במהלך התכנית בהגשת איילה חסון, בין אלון נמרודי, אביו של תמיר נמרודי החטוף בעזה, לבין צביקה מור, אביו של איתן מור שנחטף גם הוא על ידי מחבלי  חמאס – המתנגד להפגנות של קרובי החטופים, משום שהן מעלות, לדבריו, את המחיר, ומרחיקות היתכנות לעסקה.

העימות הסתיים בבכי קורע לב של מור, לאחר שספג מילים קשות מצד נמרודי.

אחת הגולשות כתבה ברשת החברתית טוויטר: “בבקשה שמישהו שמכיר את צביקה מור שהבן שלו חטוף בעזה ימסור לו שאני מעריצה שלו. המון המון זמן לא נתקלתי באדם ברמה כזאת של אהבת הארץ. איזה איש ואוו אני מעריצה אותך צביקה מור”.

העיתונאי אריה ארליך צייץ: “צביקה מור, אני מעריץ אותך עד כלות! אתה גיבור ישראל על אמת!”

גם איש הניו מדיה יוני איזינשטיין צייץ: “צביקה מור אבא של איתן. אני מעריץ שלך!”

הגולש מתניה שנרב כתב: “צביקה מור, אליהו ליבמן – אתם לא בני אדם אתם מלאכים.  הקב”ה יושב בשמיים ואומר: אשריי שאלו הם בני! מוכנים לשים את הרגש האישי שלהם, את כל כולם, בשביל כלל ישראל”.

וגולש אחר כתב: “חשבתי נגמרו לי הדמעות. צביקה מור פורץ בבכי באולפן כאן לאחר ויכוח קשה עם אביו של חטוף אחר. תודה רונן צור, הצלחת”.

קובי כהן: “צביקה מור. לעמוד ולהצדיע לאיש הזה”.

יוסלה ברגמן צייץ: “צביקה מור, אני בטוח במיליארד אחוז שאתה אוהב את הבן שלך. לא רק אני בטוח בכך, 90% מעם ישראל. אתה יהודי יקר ואבא גיבור”. 

גולשת נוספת כתבה: “צביקה מור שהבן שלו חטוף בעזה. רציתי שתדעו שהוא איש אציל, בעלת מידות ואוהב אמיתי של ארץ ישראל. ליבי איתו והלוואי ויחבק את הבן שלו בקרוב”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות