החטוף טל חיימי הי”ד נרצח בידי מחבלי חמאס: גופתו מוחזקת בעזה

טל הי"ד, בן 41 מקיבוץ ניר יצחק, היה סגן הרבש"צ וגופתו מוחזקת בעזה • הוא אחד הראשונים שקפצו להגן על הקיבוץ בזמן המתקפה • הותיר אחריו את אשתו אלה הנמצאת בהריון, ושלושה ילדים - תאומים בני 9 וילד בן 6
חיים טוויל
א' טבת התשפ"ד / 13.12.2023 21:13

משפחתו של החטוף טל חיימי הי”ד התבשרה הערב (רביעי) על הירצחו במתקפת הפתע בשמחת תורה.

טל, בן 41, שנחטף מקיבוץ ניר יצחק, מוחזק כבר 68 ימים בשבי חמאס. הוא היה סגן הרבש”צ בקיבוץ ואחד הראשונים שקפצו ללחימה במתקפה. מאז משפחתו לא ידעה מה עלה בגורלו – עד לבשורה הערב.

“טל הוא דור שלישי למקימי קיבוץ ניר יצחק והיה מחובר בכל נימי נפשו לקיבוץ ואחד מעמודי התווך של הקהילה”, נמסר מהקיבוץ. “משפחתו וחבריו מספרים שתמיד היה הראשון לסייע, לתת יד, ולהשרות רוגע וביטחון לכל מי שסביבו.

“רק לפני כשלושה חודשים טל איבד את אימו, אסתי, לאחר מאבק במחלה קשה. טל הותיר אחריו את אשתו אלה, שלושה ילדים – תאומים בני 9 וילד בן 6, אביו זהר ואחותו אור. יהי זכרו ברוך”. רעייתו אלה בהריון.

טל, שעבד כמהנדס במפעל ברביבים, יצא בבוקר השבת השחורה מהבית, עדכן את אלה שיש מחבלים בקיבוץ ואמר לה לנעול את הדלת. אלה נעלה, חסמה את הדלת ברהיטים והצטיידה בסכין. בעשר בבוקר ניתק הקשר עם טל, והיא והילדים חולצו רק בתשע בערב.

אודי גורן, בן דוד של טל, סיפר לאסתי פרז בן עמי ברשת ב’ בחודש נובמבר: “הוא הגן על הבית, במזל גדול המחבלים לא נכנסו אליהם הביתה”.

לפני עסקת החטופים אמר אודי שהם מבינים שטל לא יהיה בין המשוחררים. “אנחנו בוחרים להאמין לחברי הקבינט ולחברי הממשלה שמדברים איתנו, ומתוך מה שהם אומרים זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עכשיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות