גוטליב שיפדה את שיר: “את תמיד מאבדת עשתונות כשהאולם ריק”

בדיון על התקציב השתלחה מיכל שיר, מול אולם ריק, בראש הממשלה וקראה לו "סייען של החמאס" • אחרי גינויים מח"כים רבים, היא התנצלה • אבל ח"כ טלי גוטליב לא החמיצה הזדמנות ועלתה למתקפה: "מקווה שיאיר לפיד יבחר אנשים למפלגה שלו שיש להם גם שכל"
אריה ריבקינד
א' טבת התשפ"ד / 13.12.2023 18:32

חברת הכנסת מיכל שיר מיש עתיד עוררה היום (רביעי)  סערה גדולה, לאחר שהשתלחה במהלך הדיון על תקציב המדינה בכנסת בראש הממשלה בנימין נתניהו וכינתה אותו “סייען של החמאס”.

שיר אמרה בנאומה המשתלח, תוך צעקות מול אולם מליאה ריק: “את המחליף של ערפאת הזמנת אליך הביתה לביקור ולארוחת ערב, אתה באמת חושב שמישהו ישכח לך את זה וייתן לך לפזר מסך עשן בזוי שכזה כדי שלא יראו איך אתה שודד את הנושאים בנטל והנפגעים מהטבח? מי האמין, ביבי, שאחרי שהפכת להיות סייען חמאס וממנת אותו – אתה עושה בשבילו כעת את העבודה ופוגע הלכה למעשה באלה שנלחמים נגדו”.

בעקבות הסערה שפרצה שיר התנצלה, וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: “טעיתי כשקראתי לביבי סייען חמאס ועל כך אני מצטערת עמוקות  נתניהו הוא משת”פ של חמאס. לא סייען”.

אולם חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד, לא השאירה לה את המגרש ריק – ועלתה למתקפה מעל דוכן הכנסת: “מיכל שיר היא בובה על חוט שמטנפת את הפה שלה, רק כי היא מקבלת הוראה מראש המפלגה שלה. אם היא לא תעשה מה שאומרים לה, היא לא תהיה בכנסת הבאה”.

היא הוסיפה: “עכשיו ברצינות, חברת כנסת בישראל, אומרת בזמן מלחמה שראש הממשלה הוא סייען של החמאס. מי שאומר דבר כזה לא יכול להיות חבר כנסת בישראל.

גוטליב הוסיפה ולגלגה: “את תמיד צורחת ומאבדת עשתונות כשהאולם ריק לגמרי. אני מקווה שיאיר לפיד יבחר אנשים למפלגה שלו שיש להם גם שכל והם לא קופים”.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד תקפה את מיכל שיר: “למי הועילה העובדה שחברת כנסת בישראל טענה שראש ממשלת ישראל הוא בעצם סייען של האויב בזמן מלחמה קיומית עקובה מדם? לחמאס. לחיזבאללה. לאיראן. יש עוד הרבה לומר על הנאום המסוכן הזה, אבל ביום בו אנחנו מתבשרים על עשרה חללים גיבורי ישראל, אני מעדיפה להחריש”.

חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית מתח ביקורת חריפה על ההסתה של מיכל שיר: “לכנות ראש ממשלה בישראל סייען של החמאס זה דבר שאסור שיאמר, שלא ניתן לקבל בשום צורה, גם אם יש מחלוקות קשות, בוודאי בתקופה שבה אנחנו נמצאים. אנשים שמוסרים את נפשם זה למען זה, שהצביעו ושלא הצביעו לממשלה – מגיע להם יותר מהבית הזה. מגיע להם אחריות מכל חברי הבית הזה לא להשתמש בטרמינולוגיה הזאת בשעת לחימה. יש צורך בגינוי חריף מכל סיעות הבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות