מי היה בעדנו באו”ם? • ארדן: רוצים הפסקת אש? תתקשרו לסינוואר

עצרת האו"ם התכנסה להצביע על הפסקת אש הומניטרית ברצועת עזה באופן מיידי • להחלט אין תוקף מעשי • שגריר ישראל הציג את מספר הטלפון של סינוואר
נתן פרל
א' טבת התשפ"ד / 13.12.2023 00:36

העצרת הכללית של האו”ם אימצה היום (שלישי) החלטה הדורשת הפסקת אש הומניטרית באופן מיידי בעזה, כמו גם שחרור מיידי וללא תנאי של כל בני הערובה.

היה לכם ‘חופשי חודשי’ בתוקף כשפרצה המלחמה? זה מה שתקבלו

153 הצביעו בעד, 10 נגד כולל ישראל וארצות הברית ו-23 נמנעים. בין הנמנעות: ארגנטינה תחת חבייר נמנעה, כך גם הולנד, טוגו, הונגריה, גרמניה, אוקראינה ובריטניה. בין המתנגדות: – אוסטריה, צ’כיה, גואטמלה, ישראל, ליבריה, מיקרונזיה, נאורו, פפואה גינאה החדשה,  פרגוואי וארצות הברית.

בהחלטה אין אזכור כי הם מוחזקים בידי חמאס וללא גינוי לטבח שביצעו מחבלי הארגון.

שגריר ישראל באו”ם, גלעד ארדן, פנה לשגרירים באולם והבהיר: “הפסקת אש רק תאריך את הסבל וההרס באזור ותשאיר את מחבלי החמאס בשלטון. מה המדינות שלכם היו עושות לו היו בנעליה של ישראל? האם הן היו קוראות להפסקת אש? מה מוסקבה הייתה עושה? בייג׳ינג? איסטנבול? כיצד הייתם מגיבים?
כולם כאן יודעים היטב.

“אין פה מדינה אחת שהייתה פועלת אחרת לו הייתה במצב דומה! אבל אתם יודעים מה, יש לי רעיון, אם אתם רוצים הפסקת אש אמיתית (השגריר ארדן הניף מודעה עם מספר הטלפון:) +970-599373765. התקשרו למספר הזה ובקשו את יחיא סינוואר!

“אמרו לחמאס להניח את נשקם, להסגיר את עצמם, ולהשיב את החטופים. רק זה יביא להפסקת אש נצחית בעזה”.

השגריר ארדן הוסיף: האם ההחלטה הזו היא הפתרון שלכם? מה יקרה ביום שאחרי הפסקת האש? האם זה יביא שלום וביטחון לאיזור? ברור שלא! אין שום פיסת נייר, במיוחד לא כזו שמאומצת על ידי רוב פוליטי מוטה, שתוכל למנוע מישראל להגן על עצמה מפני אלו המבקשים להשמידה. ישראל נלחמת למען עתידה!

“אני קורא לכם להצביע נגד הפסקת אש שרק תאריך את שלטון הטרור של חמאס. ישראל תמשיך במבצע בעזה עד להשמדת החמאס והחזרת כל החטופים”.

כינוס העצרת התקיים לבקשת מצרים והקבוצה הערבית והמוסלמית – לאחר שההצעה לא אושרה במועצת הביטחון בזכות וטו שהטילה עליה ארה”ב.

להחלטה אין תוקף מעשי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות