“מהרימונים של חמאס יצא רעל”: אם תצפיתנית שנפלה מגלה פרטים חדשים

עדנה מור, אמה של סמל שיראל מור ע"ה, שנפלה בנחל עוז, סיפרה כי נאמר לה שהרימונים שהושלכו לחמ"ל לא היו רימוני עשן רגילים • "הקצינה אמרה שיש בדיקה מכבאים שאלה היו רימוני רעל ולא עשן רגיל. הם הרעילו אותן"
חרדים 10
כ"ט כסלו התשפ"ד / 12.12.2023 16:03

עדנה מור, אמה של שיראל מור ע”ה שהייתה תצפיתנית בחמ”ל נחל עוז ונפלה בטבח ב-7 באוקטובר, גילתה היום (שלישי) פרטים חדשים שעלו בתחקיר הצה”לי שהוצגו לה.

היה לכם ‘חופשי חודשי’ בתוקף כשפרצה המלחמה? זה מה שתקבלו

בריאיון לקרן נויבך בתוכנית ‘סדר יום’ ברשת ב דיברה מור על המתקפה של מחבלי חמאס ואמרה: “הקצינה אמרה שיש בדיקה מכבאים שאלה היו רימוני רעל ולא עשן רגיל. הם הרעילו אותן”.

מור אמרה כי הקצינה באה עם תיקיה ושרטוט של החמ”ל. “אמרתי להם ‘למה הם ברחו?’ היא ענתה שהיה חושך וקיבלו את הרעל והיה להם קשה לנשום. הם דפקו ושאלו ‘יש פה מישהו?’ ויצאו”.

עדנה קבלה על כך שהקצינים האחראים לא באו לבקר את ההורים.

“מפחדים לבוא אלינו. מי בא? החדשים שם. אלה שאחראים על הגבול לא באים, אין להם בושה, הם לא שמרו על הגבול. אני חשבתי שהגבול מוגן. אני פחדתי מהמרכז, לא פחדתי מגבול. איך אני אחיה? ילדתי אותה בגיל 40, עשיתי לעצמי מתנה. והם לקחו לי אותה”.

הריאיון המלא: 

:

האם השכולה דרשה שבכירים יועמדו לדין: “אם אלה היו הילדים שלכם, הייתם שולחים כוח או הולכים לישון? אני רוצה לשאול את נתניהו – אם לא דיווחו לך, עם מי בחרת לעבוד? אם הלכת לישון, אז מי אתה?! לא רק חמאס הרג את הילדים שלנו – הממשלה ומקבלי ההחלטות שותפים לזה. אני רוצה שיישבו בכלא, לא נקבל התפטרויות. זה מחדל – שלא מוכנים למלחמה פתאומית כזאת, כמו מלחמת יום כיפור. אמא שלי ברחה ממינסק בשואה, הבת שלי נרצחה בשואה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות