כתב אישום: בן 58 דקר למוות את בת זוגו “בגלל טקס הפרשת חלה”

אשר אבוחצירה, תושב אילת, נאשם שרצח את בת זוגו, זהבה דמרי ע"ה, שתכננה טקס הפרשת חלה בביתה - וביקשה שישהה מחוץ לבית, כיוון שהטקס מיועד לנשים בלבד • לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אותה אבוחצירה כשמונה פעמים בשני סכינים
חיים טוויל
כ"ט כסלו התשפ"ד / 12.12.2023 14:10

פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אשר אבוחצירה, בן  58 מאילת, לאחר שדקר למוות את בת זוגו זהבה דמרי ע”ה – לאחר שתכננה אירוע הפרשת חלה בביתם בחודש שעבר.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

על פי כתב האישום אבוחצירה מואשם ברצח.

מכתב האישום עולה, כי החל משנת 2017 אבוחצירה והמנוחה היו בני זוג והתגוררו ביחד. לאורך מערכת היחסים בין השניים נהג אבוחצירה באובססיביות כלפי המנוחה. בין היתר, נהג לעקוב אחריה, להתקשר אליה עשרות פעמים ביום, לבדוק את מכשיר הנייד שלה באופן קבוע, ואף אסר עליה לצאת עם חברות.

בתשעה בנובמבר תכננה המנוחה לערוך טקס ‘הפרשת חלה’ בביתה למען חתנה וחיילי צה”ל המשרתים בעזה.

בעקבות כך,  ביקשה זהבה מאבוחצירה כי במהלך הטקס, ישהה מחוץ לבית, כיוון שהטקס מיועד לנשים בלבד – אך הוא סרב והתעקש כי יישאר בחדרו בבית ולא יצא.

באותו יום בשעות אחר הצהריים, לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אבוחצירה את המנוחה כשמונה פעמים בשני סכינים שונות. לאחר מכן הותיר אבוחצירה את המנוחה מתבוססת בדמה, לקח את הטלפונים הניידים של שניהם, נכנס לרכבה של המנוחה וברח מהמקום.

במהלך מנוסתו חלף אבוחצירה על פני מחסום משטרה, ובהמשך לאחר מספר ק”מ התנגש בתמרור ונמלט רגלית מהרכב.

כוחות משטרה שהגיעו אל הזירה, איתרו את אבוחצירה על צלע הר. בזמן שהשוטרים דולקים אחריו, קפץ אבוחצירה מההר לכיוון הכביש ונעצר על -ידי כוחות שיטור, לאחר שנפצע כתוצאה מהקפיצה.

בשל מעשיו של אבוחצירה המנוחה הובלה לבית החולים ‘יוספסטל’ באילת, שם הוחלט, לאור חומרת מצבה, להטיסה לבית החולים ‘סורוקה’ בבאר שבע. במהלך הטיסה, חלה החמרה במצבה של המנוחה, המסוק חזר על עקבותיו לבית החולים ‘יוספטל’, ושם נקבע מותה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות