אלמנתו של צביקה הי”ד: “ליווינו אותו למעלה, הייתה פרידה מופלאה”

טליה לביא, אלמנתו של רס"ר במיל' צביקה לביא הי"ד - שנפטר אמש מפצעיו, סיפרה בריאיון לרשת ב על הכוחות והעוצמה של צביקה בזמן הפציעה, האדם שהיה - והפרידה ממנו • "שרנו, ליווינו אותו למעלה, אמרתי איתו 'שמע ישראל'"
חרדים 10
כ"ט כסלו התשפ"ד / 12.12.2023 13:05

טליה לביא, אלמנתו של רס”ר במיל’ צביקה לביא הי”ד – שנפטר אמש מפצעיו לאחר שנפצע בקרב ברצועה לפני שלושה שבועות, סיפרה היום (שלישי) בריאיון בתוכנית ‘בחצי היום’ עם אסתי פרז בן עמי ברשת ב על הכוחות והעוצמה של צביקה בזמן הפציעה, האדם שהיה – והפרידה ממנו.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

“אתמול עדכנו אותנו על הידרדרות במצבו. נפרדנו ממנו לאט לאט, ישבנו כל המשפחה יחד. שרנו, ליווינו אותו למעלה, אמרתי איתו ‘שמע ישראל’, זו הייתה פרידה מופלאה”.

היא הוסיפה: “הייתה שיחה קשה עם הילדים. סיפרתי שהרופאים עשו כל מה שהם יכולים ושהוא איננו ונתגעגע אליו; שהוא תמיד יהיה איתם בלב, ושמותר לבכות ולהתגעגע. הוא השאיר לי אוצרות”.

טליה שחזרה את היום בו נפצע צביקה: “הייתה שעה וחצי ארוכה של נסיעה לבית החולים. כשהגעתי הוא פקח את העיניים והגיב, אבל לא יכל לדבר. הוא נכנס לרצועה בפעם האחרונה ביום שישי והפיצוץ קרה ביום שני. השתהינו מהעוצמה וכוח הנפש שלו שהוא הצליח לשרוד פגיעה כזאת.

“צביקה היה קומבינציה מופלאה של לוחם ועובד סוציאלי. איש שלא מפסיק להשתנות, ללמוד, להתפתח ולהכיר את עצמו. הוא היה אבא מופלא”.

האזינו לריאיון המלא:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות