זקן האדמו”רים לח”כ צבי סוכות: תחזק את ההתיישבות החסידית ביו”ש

באירוע הדלקת נרות בחצר חסידות ביאלה שוחח ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית, יו"ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש, עם האדמו"ר מביאלא - לאחר שהחסידות הקימה קהילה ביישוב מעלה עמוס
אריה ריבקינד
כ"ח כסלו התשפ"ד / 11.12.2023 14:20

לאחר שהקימו קהילה חסידית במעלה עמוס: אמש (ראשון) ביקר ח”כ צבי סוכות מהציונות הדתית, יו”ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו”ש, בחצר חסידות ביאלא בירושלים, ושוחח עם האדמו”ר.

ח”כ סוכות השתתף בהדלקת הנרות, ולאחריה בירך אותו האדמו”ר על פועלו, העניק לו מטבע כסגולה לשמירה, וביקש ממנו לסייע בחיזוק ההתיישבות החסידית ביו”ש.

עסקן בכיר מהחסידות אמר לח”כ סוכות: “אתה צריך לדעת שהרב’ה היה ‘נחשון’, והראשון ששלח נציגים של החסידות להתיישבות”.

הקהילה במעלה עמוס מונה עשרות משפחות ומחזיקה מוסדות חינוך וכולל אברכים. כמו כן דווח לח”כ על פעילויות מיוחדות שיוזמים בקהילה עבור כלל התושבים ועבור כוחות הבטחון בעת המלחמה.

העסקן סיפר לח”כ על קשיים משמעותיים המאיימים על המשך התפתחות הקהילה.

בתגובה, ח”כ סוכות הבטיח לפעול בנושא כיו”ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו”ש ,ואף קבע להיפגש עם נציגים מהחסידות בימים הקרובים.

ח”כ סוכות אמר: “זכיתי להיפגש הערב עם זקן האדמו”רים – האדמור מביאלא שליט”א. שמחתי לשמוע על כך שהחסידות בחרה לחזק את ההתיישבות היהודית ביו”ש, והקימה קהילה של החסידות במעלה עמוס. כמו כן הצטערתי לשמוע על הקשיים הנערמים המאיימים על התרחבות והתפתחות הקהילה, וקבעתי להיפגש עם נציגים מהחסידות כדי שנוכל לפתח כמה שיותר את ההתיישבות לטובת כלל ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות