בגל”צ דורשים מהמגיש להתנצל בפני האב השכול שזרק מהשידור

גל"צ דורשת מהשדרן עידן קוולר להתנצל, לאחר שהוריד משידור את איציק בונצל, אב שכול, שתקף את התקשורת: "אני מבקש מהעם, כבו את הטלוויזיה, אל תתנו לרעל להיכנס לכם לאוזניים"
חרדים 10
כ"ח כסלו התשפ"ד / 11.12.2023 11:33

בגלי צה”ל ביקשו מהשדר עידן קוולר לפרסם התנצלות אחרי שזרק משידור את יצחק בונצל ששכל את בנו סמ”ר עמית הי”ד בלחימה בעזה – בגלל שמתח ביקורת על התקשורת.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

טרם הוחלט האם להענישו. כך דווח הבוקר (שני) העיתונאי רן בוקר.

בונצל אמר במהלך הראיון עמו בגל”צ: “אני מבקש מהעם, כבו את הטלוויזיה, אל תתנו לרעל להיכנס לכם לאוזניים”. הוא מתח ביקורת על יושבי הפאנלים באולפנים: “מביאים לנו אלופים מלפני מאתיים שנה, הם לא יודעים כלום, הם יושבים, לא מכירים את התוכניות, מטפטפים רעל ורעל, מעלים את מחיר השבויים בלי לשים לב”.

בונצל הוסיף: “לא ראיתי תוכנית שנפתחה בתפילה לשלום המדינה. לכן, אנחנו העם ננצח אתכם התקשורת, נכבה את הטלוויזיה”.

בתגובה המראיין עידן קוולר עצר אותו ואמר: “אני אעצור אותך כי אתה לא מפסיק, אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי, נגמר, אני לא יכול לשאת את זה, אני משתתף בצערך העמוק, אני לא יכול לשאת את זה יותר”.

לאחר שהורד משידור אמר קוולר במונולוג שנשא: “גם אני לא צופה בטלוויזיה כי קשה לי ונשבר לי אבל צוותים של אנשים שעושים עבודה ונמצאים בשטח תחת אש כדי להביא את הקולות. באיזשהו שלב יש גבול, גם אני בן אדם וגם לי קשה”.

שר התקשורת שלמה קרעי הגיב: “מר קוולר ‘לא יכול לשאת’ תוכחה של אב שכול שהקריב את היקר לו מכל למען עם ישראל. מר קוולר, אם זעקת כאב פשוטה של ‘העם ינצח את התקשורת’, מקירות ליבו של אב כואב שיושב שבעה, גורמת לך להוריד אב שכול של חלל צה”ל משידור בגלי צה”ל (!) כנראה שהאמת מאוד כואבת”.

השרה מאיר גולן הגיבה: “חשבתי שגלי צה״ל הם ‘הבית של החיילים’. מסתבר שלפי עידן קוולר (וכל מי שמשאיר אותו עוד דקה אחת בתפקידו) גלי צה”ל זה הבית שמשתיק הורים שכולים.

“איך מעזים לבזות ולהשתיק את איציק בונצל, אביו של גיבור ישראל סמ״ר עמית בונצל השם יקום דמו שמסר את נפשו בקרב הירואי בעזה – למענכם ולמעננו?! עפר אתם לרגליו! קריאה למען אהבת ישראל ואחדות ישראל – נענית באלימות, כוחנות ושנאת ישראל כמיטב המסורת של חלק מהתקשורת שמשמשת בלי בושה סוכנת האויב – בכך שמחרחרת ריב ומדון בינינו!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות