הצעת מערכת בטחון: אמצעי מעקב אחר פועלים מיו”ש ששונאים אותנו

במערכת הביטחון מציעים להכניס רק גברים נשואים מעל גיל 35 • אזהרת המערכת שהייתה שבויה בקונספציה הכושלת לקבינט: אם לא נאפשר כניסת פועלים – תיפתח חזית ביו"ש • סער: "שכחתם לציין כמה פיגועים עשו נשואים מעל גיל 35" 
חרדים 10
כ"ח כסלו התשפ"ד / 11.12.2023 00:38

שום דבר לא השתנה? הקבינט המדיני-ביטחוני דן בהכנסת פועלים פלסטינים והעברת כספי הרשות.

ב’כאן חדשות דווח היום (ראשון) כי מערכת הביטחון מציעה אמצעי מעקב מתקדמים אחר הפועלים. מדובר באמצעי שלא היה בו שימוש בעבר.

עוד מציעים במערכת הביטחון להכניס רק גברים נשואים מעל גיל 35.

מערכת הביטחון, שהייתה שבויה בקונספציה, הזהירה את הקבינט: אם לא נאפשר כניסת פועלים – תיפתח חזית ביהודה ושומרון. לפי מערכת הבטחון, הכסף לרשות הפלסטינית חשוב כדי לאפשר למנגנונים שלהם להמשיך בסיכול פיגועים ומעצר חשודים ביו”ש.

נתניהו תומך בהחלטות ובעמדת מערכת הביטחון, אך בתוך הקבינט צפויות התנגדויות רבות משרים – בהם בצלאל סמוטריץ’, איתמר בן גביר, גדעון סער ומירי רגב.

הקבינט החברתי-כלכלי הצביע נגד הכנסת פועלים מיהודה ושומרון.

השר גדעון סער התנגד בדבריו בקבינט הכלכלי  להכנסת פועלים מיהודה ושומרון: “קשה להילחם בבירוקרטיה ולהביא פועלים אחרים, אז אתם רוצים להכניס את הפלסטינים. זה לא יאומן. זה הזוי. הצגתם פה קריטריון של הכנסת פועלים פלסטינים נשואים מעל גיל 35, אבל שכחתם לציין כמה פיגועים עשו נשואים מעל גיל 35”.

סער הזהיר: “האוכלוסייה ביו”ש בכלל, ובימים אלה של מלחמה בפרט היא אוכלוסיית אויב! בזמן מלחמה אסור לעשות להכניס אותם. הם בשיא השנאה ותחת הסתה פרועה שהם צורכים ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת בערבית.

“עכשיו שמעתי עמדה דומה ממאיר בן שבת, היועץ לביטחון לאומי לשעבר ולפיה בזמן מלחמה – אסור לעשות זאת. ראינו בסקרי דעת קהל שיש באוכלוסיה ביו”ש יותר תמיכה במעשי החמאס ב-7 באוקטובר מאשר שיש בקרב תושבי עזה. זאת הזדמנות לנוע למקום אחר: להביא עובדים זרים ממדינות ידידותיות עם פחות קשיים בירוקרטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות