אישום נגד אישה בת 41 שטוענת כי היא בתו של גלעד ארדן בן ה-53

שגריר ישראל באו"ם, שעסוק בימים אלה בזירה הבינלאומית למען מדינת ישראל, מצא עצמו מתמודד בחזית נוספת: אישה כבת 41 טענה שהיא בתו, הטרידה אותו באובסיסביות, והפיצה את הטלפון האישי שלו לספקים ושירותים שונים • כעת הוגש אישום
חרדים 10
כ"ז כסלו התשפ"ד / 10.12.2023 12:16

שגריר ישראל באו”ם גלעד ארדן עסוק בימים אלה להדוף את הקולות שנשמעים נגד מדינת ישראל והמלחמה בעזה, אך במקביל הוא מצא עצמו עסוק במקרה מוזר במיוחד של הטרדה אישית.

היה לכם ‘חופשי חודשי’ בתוקף כשפרצה המלחמה? זה מה שתקבלו

לפי דיווח של אבי כהן ב’ישראל היום’, על פי כתב אישום, תושבת ינוב בת 41 הטרידה אותו ללא הפסקה מחודש אוגוסט ועד ימים אלה בטענה שהיא בתו. ארדן, נזכיר, הוא  בן 53.

כתב האישום מייחס לאישה מסכת הטרדות של גלעד ארדן, זאת מאחר והנאשמת פתחה במה שניתן לתאר כמסע הטרדות בלתי פוסק, במסגרתו פנתה אליו עשרות פעמים, באמצעות כתובת המייל הפרטית שלו, ובאמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלו.

בפניות אלו, אשר מוענו לרוב לנמענים נוספים – הזדהתה כבתו, הביכה אותו מול קולגות, באה בטרוניה על תפקודו כהורה שלה (כפי טענתה), תוך האשמות שווא כלפיו כי הוא חוטף אותה ומחזיק בה כשבויה.

בין השאר כתבה לו: “אבא היי, מבקשת להיכנס למשרד עורכי דינים שלך כשותפה ולהמשיך דור המשך של המשרד באשדוד”. עוד כתבה: “תמלאו את הטפסים ותשלחו אותם כדי לקבל פיצויים מארה”ב”, וחתמה: “לינור הבת”.

לפי הדיווח, פרט לכך הנאשמת אף השתמשה בפרטי יצירת הקשר של השגריר – כתובת הדואר האלקטרוני שלו ומספר הטלפון הנייד שלו – על מנת להזינם בדפי נחיתה במרשתת ולהזמין שירותים עסקיים, מסוגים שונים עבורו. בהתאם, קיבל המתלונן פניות רבות משירותים עסקיים המציעים את מרכולתם, והכול בשל פנייתה של המשיבה שהציגה עצמה כבתו של ארדן.

ארדן תיאר במשטרה את מסכת ההטרדות שאינה מאפשרת לו תפקוד תקין בעבודתו.

לאחר שנעצרה, טענה האישה בחקירתה כי ארדן אימץ אותה בגיל קטן וכן כי הוא אביה הביולוגי מזה מספר שנים. בנוסף, טענה כי שינתה את שמה מלינור לנועה, וכי היא עובדת תחת ידו של ארדן והייתה עמו בחו״ל.

כאשר הוטח בה כי היא מטרידה אותו, פצחה הנאשמת במסכת גידופים וקללות כלפי החוקרת שלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות