מכים באגרופים ובאלות ושודדים אזרחים: תיעוד של חמאס נחשף • צפו

אנשי חמאס הכו אזרחים עזתים בשכונת שוג'עייה ובזזו שקיות של אספקה ​​הומניטרית שהוכנסו לרצועה • לפי דובר צה"ל בערבית, התיעוד צולם על ידי צה"ל בשג'אעיה שבמזרח העיר עזה
חיים טוויל
כ"ו כסלו התשפ"ד / 09.12.2023 18:20

דובר צהל בערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, פרסם היום (שבת) תיעוד בו נראים אנשי חמאס שודדים מזון שהיה מיועד לתושבי עזה, ולוקחים אותו לעצמם בשג’אעיה שבמזרח  עזה.

במהלך השוד נראים פעילי הטרור מכים את האזרחים באלות.

וכך כתב בחשבון הטוויטר שלו:

“באגרופים ובאלות: תמונות חדשות חושפות את הפער בין תושבי עזה למנהיגי חמאס. אנשי חמאס מכים וגונבים מזון ואספקה ​​הומניטרית מתושבי רצועת עזה.

“תמונות חדשות שאנו חושפים היום מוכיחות את הפער בין אנשי חמאס לתושבי רצועת עזה, כאשר אנשי חמאס הכו אזרחים עזתים בשכונת שוג’עייה ובזזו שקיות של אספקה ​​הומניטרית שהוכנסו לרצועה.

“בסרטונים שצולמו על ידי צה”ל מופיעים אנשי חמאס שלוקחים ציוד מאזרחים, מעמיסים אותו על מכונית חמאס, מכים אזרחים ואז מסיעים את מכוניותיהם למקום הידוע כקשור לתנועה. ארגון הטרור חמאס מונע מתושבי עזה מזון וציוד ומעביר אותם לאנשיו וצרכי ​​הטרור. למנהיגי חמאס לא אכפת מתושבי עזה ומסבלם. חמאס הוא האויב של העם בעזה”.

אדרעי קרא לתושבי השכונות אל-כתיבה, אל-מחטה ומרכז העיר ח’אן יונס להתפנות באופן מיידי לעבר מחסה המוכר להם. “אנו קוראים לכם להתפנות באופן מיידי לעבר מקומות המקלט המוכרים במערב העיר ח’אן יונס”, כתב.

לפי כאן חדשות, מיזם של ארגון Center for Peace Communications ליקט שיחות אודיו עם פלסטינים המתגוררים ברצועת עזה, וסיפק הצצה לדעותיהם על שלטון חמאס.

למען שמירה על ביטחונם, בארגון דאגו להנפיש את העדויות המוקלטות של העזתים, או להשתמש בקריינות.

באחת העדויות, צלמת עיתונות עזתית סיפרה כי בעקבות תיעוד הפגנת נגד החמאס שפרסמה, ספגה אלימות ובני משפחתה נאסרו.

בעדות אחרת נשמע עזתי מבקר בחריפות את שלטון חמאס, וטען שהוא האויב – ולא הכיבוש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות