סהר ברוך הי”ד נרצח בשבי חמאס, אחיו וסבתו נרצחו בשבת השחורה

סהר נחטף לרצועה בחיים • אתמול פרסם חמאס סרטון שבו סהר נראה מדבר, ולאחר מכן נראית גופתו מגואלת בדם • אחיו של סהר, עידן, וסבתו גאולה בכר נרצחו בשבת השחורה • מניין הנרצחים בקיבוץ בארי עלה ל-93
חרדים 10
כ"ו כסלו התשפ"ד / 09.12.2023 18:07

סהר ברוך הי”ד בן ה-25, שנחטף בשבת השחורה על ידי חמאס לרצועת עזה כשהוא בחיים – נרצח בשבי בידי המחבלים.

אחיו, עידן ברוך הי”ד, נרצח בשטח קיבוץ בארי, כשהם ניסו יחדיו לברוח דרך חלון ביתם. סבתם, גאולה בכר הי”ד, נרצחה גם היא בבוקר הטבח.

בכך, מספר הנרצחים בקיבוץ בארי עלה ל-93.

סהר הי”ד הותיר אחריו את הוריו תמי ורוני ברוך, ואחיו גיא וניב.

כחודש לפני הטבח חזר מהטיול הגדול בדרום אמריקה, ומעט אחריו היה אמור להתחיל את לימודיו כסטודנט במחלקה להנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון.

דודתו מירב ברקאי סיפרה כי בבוקר שמחת תורה “סהר היה בבית יחד עם אחיו עידן בבית של אמא, הם התעוררו בבוקר כמו כולנו מהצבע אדום ומהפיצוצים”.

בריאיון לכאן חדשות לפני שבועיים הוסיפה: “הם נסגרו בממ”ד אבל לא הצליחו לסגור את הדלת, אז הם סגרו אותה עם ארון. כשהתחילה האש, זרקו לתוך הממ”ד שלושה רימונים – עידן נפגע וסהר טיפל בו במשך שעות.

“כשהבית התחיל להישרף בצורה שכבר היה חם מכדי להישאר בבית הם החליטו לקפוץ החוצה. בהתחלה קפץ עידן וכנראה בסמוך לזה הוא נורה ונרצח. סהר נשאר אחריו עוד כמה דקות בשביל להביא לו את המשאף, כי עידן היה אסתמטי. במשך יותר משבועיים אנחנו לא ידענו מה עלה בגורלו ואז התקבל איזשהו מידע שהוא לא בשטח ישראל”.

עוד סיפרה: “הוא אמור היה להתחיל את שנת הלימודים, הוא כבר נרשם וביום רביעי שאחרי האסון היינו אמורים ללכת לבאר שבע לבחור דירה”.

אתמול פרסם חמאס סרטון שבו סהר נראה מדבר, ולאחר מכן נראית גופתו מגואלת בדם – וטען, במסגרת הטרור הפסיכולוגי שהוא נוהג להפעיל, כי הוא “נהרג” במהלך מבצע של צה”ל לשחרור חטופים.

מקיבוץ בארי נמסר: “נדרוש את החזרת גופתו במסגרת כל עסקת החזרת חטופים. לא נעצור עד שכולם יהיו בבית”.

בעקבות הירצחו, מצה”ל נמסר: “ליבנו עם משפחתו של סהר ברוך, שנחטף באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס, שממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ולנהוג באופן לא אנושי. נציג צה״ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון. צה”ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחתו, כמו גם את כל משפחות החטופים והנעדרים, ככל שיידרש”.

עוד הוסיפו בצה”ל: “רואים בארגון הטרור חמאס אחראי לשלומם של החטופים וצופים שהוא ימשיך לנסות להפעיל טרור פסיכולוגי נגד אזרחי ישראל והעולם באמצעות הפצת תיעודים כאלה ואחרים, עבור מטרותיו הרצחניות. אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופים והחטופות הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות