האב השכול: באולפנים מטנפים על הצבא והמדינה, גורמים לשנאה

אביו של סמ"ר עמית בונצל הי"ד, שנפל בקרב הטיח בהלוויה ביקורת נוקבת: "בעודנו שולחים את ילדנו למות בעזה, יושבים באולפני הטלוויזיה ערב ערב, מטנפים בלי הפסקה על המדינה, על הצבא, על הממשלה ועל ראש הממשלה. תפסיקו לצרוך את הרעל הזה שיש בערוצי הטלוויזיה"
חרדים 10
כ"ד כסלו התשפ"ד / 07.12.2023 17:09

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים הובא  היום (חמישי) למנוחות סמ”ר עמית בונצל הי”ד, בן 22 משוהם, שנפל אתמול בקרב מול מחבלים ברצועת עזה.

מפקדו ספד לו: “גיבור ישראל. הובלת את חבריך ופקודיך בקרבות מול מחבלים. נלחמת זה לצד זה באחוות לוחמים, כתף אל כתף באומץ ובגבורה לאורך כל המלחמה. עד לרגע נפילתך נלחמת באומץ וגבורה והפגנת מנהיגות יוצאת דופן. חטיבת צנחנים איבדה אדם מדהים, לוחם ומפקד מצטיין וחבר”.

אביו של עמית, איציק בונצל, ספד לו: “לפני 24 שעות עמדתי פה בהלוויה של משפחת מלכה. אמרתי לקדוש ברוך הוא, יש לי שני בנים בעזה, אל תעמיד אותי בניסיון הזה. באתי הביתה וקיבלתי את הבשורה המרה. הלילה ידליקו בבתי ישראל נרות חנוכה, אני לא אוכל להדליק נרות – כי השמש שלי כבה”.

הוא סיפר כי לפני הכניסה לעזה עמית אמר לו: “חתמתי על כרטיס אדי, ואני מבקש, במידה ויקרה לי משהו תתרמו כל חלק שאפשר בגוף שלי להציל יהודים”. האב התרגש: “הרגליים של עמית יצילו חיילים, מה עוד אפשר לבקש”.

האב השכול  הוסיף: “יש לי בקשה, אני מבקש ממי שיגיע לנחם אותנו, לא להגיד לנו ‘שלא תדעו עוד צער’, שתכנסו תגידו לנו ‘באנו להגיד תודה לעמית על שנלחם עבורו'”.

לפי דיווח בערוץ 7, בהמשך הטיח ביקורת קשה על התקשורת: “בעודנו שולחים את ילדנו למות בעזה, יושבים באולפני הטלוויזיה ערב ערב, מטנפים בלי הפסקה על המדינה, על הצבא, הביטחון, הממשלה ועל ראש הממשלה. אני אומר לכם קהל קדוש, אם חפצי חיים אנחנו ואם אתם רוצים שיהיה לנו עתיד במדינה שלנו, תפסיקו לצרוך את הרעל הזה שיש בערוצי הטלוויזיה, הם שוטפים לנו את המוח, הם גורמים לשנאה אחד עם השני.

“אם החמאס לא יחסל אותנו, אנחנו נחסל אחד את השני רק בגלל שטיפת המוח ערב ערב באולפנים בזמן שהחיילים שלנו מוסרים את נפשם.

“הם עושים הכל להפריד בינינו ולהעמיק את השנאה בין חילונים, דתיים, חרדים דתיים לאומים, ימין, שמאל. אני מתחנן, אני לא רוצה שמותו של עמית יהיה לשווא. אם באתם לכבד אותו בדרכו האחרונה, תנסו להמשיך בדרכו באהבת חינם, כיבוד הורים, כבוד לזולת, אהבת הארץ ועוד הרבה תכונות שהיו לעמית”.

הוא  התייחס לפגישת משפחות החטופים עם ראש הממשלה: “איך הגענו למצב שבו מתקיימת פגישת משפחות החטופים הקדושים וזה נגמר במכות וקללות, איך הגענו לדבר כזה. כל חטוף וחטופה הם קדושים, אנא מכם חייבים להפסיק עם זה, אני לא רוצה להיות זה ששילם את המחיר הכי כבד סתם”.

האם השכולה סיפרה כי רק אתמול גילתה שחתם על כרטיס אדי ואמרה בהלוויה: “הצלת במותך חיים”.

היא הוסיפה: “חנוכה חג של ניסים ולנו לא היה ניסים, נשארה רק הגבורה, אתה עמית הגבורה שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות