6 שנים לפטירת מרן הגראי”ל שטיינמן זצ”ל: סיום הש”ס ב’אורחות תורה’ • צפו

מרן הגר"ד לנדו נשא אמש את המשא המרכזי במעמד סיומי הש"ס שלמדו בחורי ישיבת 'אורחות תורה', בראשות ראשי ורבני הישיבה ובני מרן זצ"ל • "הוא סלל לכם באופן מיוחד וסלל גם לכל הדור, לכל עולם התורה, את ההנהגה שלו המיוחדת"
יוסף גרינבוים
כ"ד כסלו התשפ"ד / 07.12.2023 11:39

שש שנים לפטירת מרן הגראי”ל שטיינמן זצ”ל:  אמש (רביעי) התקיים מעמד סיום הש”ס בהיכל ישיבת ‘אורחות תורה’, לע”נ מרן הגראי”ל שטיינמן זצ”ל.

היה לכם ‘חופשי חודשי’ בתוקף כשפרצה המלחמה? זה מה שתקבלו

את המשא המרכזי נשא מרן הגר”ד לנדו – שחיזק את בני הישיבה.

הגר”ד אמר במשאו: “היום יום הזכרון של מורנו ורבינו מנהיגינו הדגול הרב שטיינמן זכר צדיק וקדוש לברכה לחיי העולם הבא, זכיתם ולמדתם וסיימתם ש”ס, עכשיו תלמדו הלאה, העיקר ללמוד וללמוד ושוב ללמוד, תשמעו בקול הרבנים וראשי הישיבה שמלמדים אתכם בשיעורים, ותתעלו בכל מעלות התורה, וללכת בדרכי התורה, כמו שרבינו מרן הרב שטיינמן יסד את כל הדברים האלה.

“זה היסוד שלו, ואתם תלכו בדרכים שהוא ייסד וסלל ותמשיכו הלאה והלאה בדרך הזאת, ויהיה מזה נחת רוח לעילוי נשמתו. הוא סלל לכם באופן מיוחד וסלל גם לכל הדור, לכל עולם התורה, את ההנהגה שלו המיוחדת”.

לאחר מכן הוסיף מרן: “בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהל מוסדות ארחות תורה הרב וירז’בינסקי על כל מה שהוא עושה כל כך במסירות רבה כל הזמן, ואני רוצה להוקיר לו טובה על מה שעושה”.

מרן ראש הישיבה בירך את הבחורים: “יהי רצון שתלכו בדרך הטובה והישרה ותתעלו בכל מעלות התורה, והשם יעזור לכם ולכל עמו ישראל, ונזכה כולנו לגאולה השלימה בקרוב במהרה בימינו אמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות