‘החלטה הזויה. רבים מגויסים, אחינו בשבי והם רוצים שנקיים בחירות?”

ההחלטה של שר הפנים משה ארבל לקיים את הבחירות המקומיות בסוף חודש ינואר עוררה ביקורת • "מספר 2 שלי במילואים מ-7.10, כך גם מנהל המטה, המנהל הלוגיסטי וצוות הבכיר שלנו. איך אפשר להתנהל ככה בבחירות?"
אריה ריבקינד
כ"ג כסלו התשפ"ד / 06.12.2023 00:06

ההחלטה של שר הפנים משה ארבל לקיים את הבחירות המוניציפליות בעוד פחות מחודשיים – גרהה ביקורת עזה בקרב מועמדים בכל רחבי הארץ.

היה לכם ‘חופשי חודשי’ בתוקף כשפרצה המלחמה? זה מה שתקבלו

המועמד לראשות עיריית צפת שלום אלבז זעם ואמר: ״מספר 2 שלי במילואים מ-7.10, כך גם מנהל המטה, המנהל הלוגיסטי וצוות הבכיר שלנו. איך אפשר להתנהל ככה בבחירות?. ייתרה מכך – מי מבטיח לנו שעוד שבוע לא יוחרף המצב ושוב מאות אלפי שקלים ירדו לטמיון בדיוק כמו לפני חודשיים, ללא כל סיוע מהמדינה”.

בפוסט נוקב בפייסבוק כתב  אלבז: “שר הפנים, אתה מחובר למציאות?! איך בזמן שחיילינו נלחמים, חטופנו בידי חמאס, המדינה בסימן שאלה גדול וחלק גדול מאיתנו מגויסים במאמץ הלאומי בצורה כזו או אחרת נעסוק בפוליטיקה?!”

הוא הוסיף: “איני מצליח להבין את ההחלטה ההזויה של משרד הפנים לקיים את הבחירות בינואר. כיצד?! חיילנו נלחמים בעזה ובצפון, אחיינו מוגלים מביתם, חטופנו נמצאים בידיי חמאס, בכל יום מיליונים מתרוצצים למקלטים ומרחבים מוגנים ואנחנו נריב על פוליטיקה?! אם לא די בכך, רבים מאיתנו מגויסים בצו 8, נמצאים בפעילות התנדבותית, בסיוע לתושבים המפונים מצפון ומדרום, בתמיכה בחיילי צה״ל וכו׳. איפה ערך השיוויון?!

“שלא נדבר בכלל על כניסה לקמפיין בתקופה מורכבת זו, פילוג מחודש שייווצר בחברה שלנו בימים שהאחדות כל כך נדרשת! שקלו זאת שוב, זו פגיעה עמוקה ביסוד הדמוקרטיה, בחגיגה הפוליטית ובעתיד כל עיר ועיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות