אנשי תקשורת וח”כים נגד רונן צור: ‘הפרובוקציות משרתות את חמאס’

אחרי המפגש הסוער עם קבינט המלחמה - נמתחה ביקורת על רונן צור, מנהל מטה משפחות החטופים • ח"כ טלי גוטליב: "הרע והמסית נגד הממשלה" • עו"ד: "המינוי שלו מלכתחילה הזוי" • ינון מגל: "לא יודע אם הוא רוצה לשחרר את החטופים או להפיל את נתניהו"
אריה ריבקינד
כ"ב כסלו התשפ"ד / 05.12.2023 20:06

אחרי הפגישה הסוערת בין החטופים ששוחררו, נציגי משפחות החטופים וקבינט המלחמה: מתקפה ברשת נגד יועץ התקשורת ומנהל מטה משפחות החטופים רונן צור.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

איש התקשורת ינון מגל תקף: “כל הפרובוקציות שרונן צור מייצר משרתות רק את החמאס. בזמן מלחמה. אני לא יודע אם הוא רוצה לשחרר את החטופים או להפיל את נתניהו”.

חברת הכנסת טלי גוטליב כתבה: “משפחות החטופים שמתודרכות על ידי רונן צור הרע והמסית נגד הממשלה תוך שימוש ציני בכם ובכאבכם. בכל הכבוד אין לכם זכות לבזות את קבינט המלחמה שעושה לילות כימים להנהיג את המלחמה ולהוביל להשבת כל החטופים. במקום שתבזו את חמאס אתם משחקים לידי אוייבינו ששמחים בהחלשת חוסנינו. זו לא הדרך!”

אחד הגולשים כתב ברקע המתקפה נגד אליהו ליבמן, אביו של אליקים שנחטף לעזה: “משפחות החטופים בסוף יפסידו את האמפטיה של העם בקצב הזה, כל המלחמות המיותרת האלו פוגעות רק בהם. רונן צור עושה נזק אדיר”.

הכדורגלן דודו אוואט צייץ: “לאליהו ליבמן אביו של אליקים שנחטף לעזה אסור להשמיע דעה אחרת, כי הוא ימני. חובש כיפה. גר בהתנחלות. חושב על כל עם ישראל לפני טובתו האישית. לא סופר את רונן צור הסכסכן. ישר כוח וחיבוק גדול יהודי טהור. מתפללים שכל החטופים יחזרו בע״ה”.

עו”ד אוריאל חור ניזרי כתב: “מי שרוצה להחזיר את החטופים כמה שיותר מהר הביתה לדעתי חייב להעיף את רונן צור. המינוי שלו מלכתחילה הזוי”.

המפגש עם קבינט המלחמה נערך בבית חיל האוויר בהרצליה לאחר לחצים שהפעילו המשפחות שדרשו את קיום המפגש. במהלך המפגש פרץ עימות מילולי ואף פיזי בין המשפחות.

לפי דיווח של שירית אביטן כהן מ’ישראל היום’, אליהו ליבמן,  הותקף במפגש על ידי משפחות חטופים אחרות שצעקו עליו כי הוא שתול משום שהודה על המאמצים שנעשו על ידי הממשלה. מי שיצא להגנתו של ליבמן היה השר בני גנץ שביקש לנהל שיח מכובד.

בעקבות הפגישה הסוערת, נמסר מ’פורום תקווה’, המייצג משפחות חטופים: “קבינט המלחמה הדגיש בפה אחד כי רק לחץ צבאי ומדיני על חמאס הביא לשחרור החטופים בעסקה ויביא בעתיד עסקאות נוספות.

“פורום תקווה מחזקים את קבינט המלחמה. כל דרישה לעצור את צה”ל מחלישה את הסיכוי לשחרור החטופים ומסכנת את הלוחמים בחזית.

“הדרך היחידה להחזיר את האהובים שלנו היא להמשיך להילחם בכל הכח ועוצמה באויב הנאצי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות