אם שכולה: ‘שהמנהיגים לא ימצמצו, זה או אנחנו או הם! צריך מעשים!’

המילים המצמררות של אם הלוחם בן זוסמן הי"ד, שאתמול הובא למנוחות: "אף אחד באירופה לא יגיד לנו איך להילחם על החיים שלנו. אסור שהמנהיגים שלנו יהססו, אם לא נילחם - אין לנו סיכוי. עכשיו אין מילים - עכשיו יש מעשים!"
חרדים 10
כ"ב כסלו התשפ"ד / 05.12.2023 11:19

שרית זוסמן, אמו של לוחם צה”ל בן זוסמן הי”ד, בן 22 מירושלים – שאתמול הובא למנוחות, שוחח היום (שלישי) עם המגיש שרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

“אנחנו צריכים להיות מאד גאים, יש לנו צבא ומדינה, אנחנו רוצים לחיות והצד השני אוחז בנשק המוות – אז שימותו. אנחנו חייבים להשלים את המשימה הזו ואנחנו נשלם על כך מחיר כי אין לנו ברירה.

“אני לא אומרת את זה רק כי קברתי את הבן שלי, אלא כי אנחנו עם שבוחר בטוב מול עם שבחר ברע. זה לא תחרות, אנחנו פשוט רוצים לחיות והעולם צריך להבין את זה, זו מלחמה עולמית נגד ברברים שמחנכים אנשים למוות”.

היא  הוסיפה: “אני קוראת לכולם – אל תורידו את הראש, אנחנו הולכים לנצח ולתבוע חיים, זו המשימה שלנו. אי אפשר לומר כלום, עכשיו צריך מעשים. צריך שהמנהיגים שלנו לא ימצמצו, אנחנו נאבקים על חלקת החיים שלנו כאן.

“אף אחד באירופה לא יגיד לנו איך להילחם על החיים שלנו. אסור שהמנהיגים שלנו יהססו, אם לא נילחם – אין לנו סיכוי. עכשיו אין מילים – עכשיו יש מעשים!”

בן זוסמן הי”ד הוא החלל החמישי במלחמה מהתיכון הדתי תורני הימלפרב בירושלים.

היה שחקן טניס שולחן. באגודתו, הפועל ירושלים, ספדו לו: “אסון כבד! בצער רב מאד ובלב שבור, בן זוסמן, שחקן האגודה, מלח הארץ, גיבור ישראל, הטוב שבטובים, נפל בלחימה בעזה”.

דודתו כתבה: “האחיין האהוב שלנו. היפה והאמיץ, הטוב שבטובים – אין גבול לעצב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות