זייפו אישורים על מילואים: עו”ד ובעלת חברה נעצרו בחשד להונאה

על פי החשד השניים - יועץ מס-עו"ד ובעלת חברה - הציגו אישורים מזויפים על שירות מילואים פעיל ב'חרבות ברזל' עבור לקוחות שלא משרתים במילואים, על מנת לקצר את זמן קבלת החזרי המס • חשודים נוספים מהחברה נעצרו
חיים טוויל
כ"ב כסלו התשפ"ד / 05.12.2023 08:28

היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433, בשיתוף עם פקיד שומה חקירות מרכז ברשות המיסים, ניהלו בחודשיים האחרונים חקירה סמויה, במהלכה עלה חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה ועבירות על פי פקודת הכנסה, של יועץ מס-עו”ד בן 47 מבית שמש.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

עם פרוץ ‘חרבות ברזל’, פתחה רשות המיסים ערוץ חדש למייצגים, לפיו המגיש בקשה להחזרי מס ועומד בקטיגורייה של משרת במילואים פעיל, יוכל לקבל קדימות בתור וקבלה מהירה של החזרי המס.

מהחקירה עולה, כי יועץ המס הגיש במסגרת תפקידו עשרות בקשות לרשות המיסים לצורך החזרי מס עבור אזרחים, תוך הצגת מסמכים מזויפים המעידים לכאורה על שירות מילואים פעיל שלהם במסגרת ‘חרבות ברזל’, למרות שהם אינם משרתים במילואים והמסמכים שהוגשו מזויפים ומכילים הצהרות כוזבות.

עוד עלה מהחקירה, כי החשוד פעל ביחד עם חברה העוסקת באיתור בעלי פוטנציאל להחזרי מס, ובתמורה החברה קיבלה עמלות מפתיחת התיק ומהחזרי המס.

אתמול (שני) הפכה החקירה לגלויה עם עיכובו של החשוד לחקירה.

במקביל עוכבה לחקירה גם בעלת החברה וחשודים נוספים מהחברה. בלשי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית ביצעו חיפושים במשרדי החשודים.

בסיום חקירתם החשודים שוחררו בתנאים מגבילים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות