ח”כ כסיף השווה בין הטבח לפעילות צה”ל וח”כים זעקו: איש קטן ועלוב!

עפר כסיף השווה בין הטבח שביצעו מחבלי חמאס בשמחת תורה לפעילות צה"ל ברצועת עזה - והסעיר את המליאה: "ממשלת הכהניסטים הפכה את עזה לבית קברות" • מאי גולן זעקה: "תצא מפה. של איזה עם אתה? למי את שייך? לחמאס? לפת"ח? לחזית העממית?"
אריה ריבקינד
כ"א כסלו התשפ"ד / 04.12.2023 20:38

חבר הכנסת עופר כסיף השווה היום (שני) בנאומו במליאה בין הטבח של מחבלי חמאס לפעילות צה”ל ברצועת עזה.

“עזה הפכה בידי ממשלת הכהניסטים לבית קברות מדמם”, טען כסיף.

השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן התפרצה: “מחבל ותומך טרור. תצא מפה. של איזה עם אתה? למי את שייך? לחמאס? לפת”ח? לחזית העממית? תתבייש”.

בתחילת נאומו כסיף גינה את הטבח ב-7 באוקטובר. “התקפה נפשעת, רצח מחריד של יותר מאלף ישראלים חפים מפשע. טבח, ביזה, אונס והתעללות מינית בקורבנות וחטיפת אזרחים תמימים בהמוניים לתוככי הרצועה. המונים הפכו פליטים במדינתם בעוד בתיהם נחרבו והועלו באש”.

עם זאת, לאחר הגינוי על מחבלי חמאס, כסיף גינה גם את החלטות ממשלת ישראל ופעולות צה”ל. “האפלה לא פסקה באותו יום שבת ארור.עזה אותה הפכה ישראל לבית הכלא הגדול בעולם, הפכה עכשיו בידי ממשלת הכהניסטים לבית קברות מדמם. רבבות הרוגים, רובם המוחלט אזרחים חפים מפשע. נשים וילדים”.

חברת הכנסת שרון ניר ממפלגת ישראל ביתנו, חברת ועדת האתיקה של הכנסת, גינתה את דבריו של כסיף וכתבה: “המקום הטבעי שלו הוא בפרלמנט ברמאללה! עכשיו במליאת הכנסת ח״כ עופר כסיף משווה בין הטבח שביצעו המחבלים הנאצים מחמאס, לפעולות לוחמי צה״ל בעזה.

“‏ח״כ עופר כסיף, אתה מבייש את הכנסת ואת הדגל שאתה נואם לידו – אין צבא מוסרי וערכי יותר מצבא ההגנה לישראל”.

ח”כ רון כץ הגיב לדבריו של כסיף: “איש קטן ועלוב! אתה רוצה ללכת לפרלמנט בעזה? אתה מוזמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות