כוחות הוסטו ליו”ש בגלל סוכות? עמית סגל רותח: “טענות כזב”

הפרשן הפוליטי על ההאשמות המופנות נגד ציבור המתיישבים: "יש טענה שדרושה אימות שגם מתנחלים הם ישראלים ובני אדם. טענת הכזב שנשמעת עוד מ-7/10 לא נובעת מרצון לחקור את המחדל אלא לגרש את המתנחלים, כמובן לאור הניסיון המוצלח בגוש קטיף"
חרדים 10
כ"א כסלו התשפ"ד / 04.12.2023 17:42

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12,  דוחה את ההאשמות המופנות נגד ציבור המתיישבים מצד “פרשנים” ואנשי שמאל, הטוענים כי הטבח בעוטף עזה היה יכול להתרחש בשל מצב בו כוחות רבים הוסטו מאוגדת עזה ליהודה ושומרון, כדי לאבטח, בין היתר, את הסוכה שהקים ח”כ צבי סוכות בחווארה.

סגל כתב בחשבון הטוויטר שלו: “האם ביו”ש היו 32 גדודים ובאוגדת עזה רק 2-4? כנראה כן. רק שהקיר עם עזה הוא 59 ק”מ, הגדר ביו”ש 720. קו הגבול בעזה היה רציף ומוגן במערכות שנחשבו בטעות בלתי חדירות – ואילו ביו”ש אלפי קילומטר של כבישים, קווי מוצבים ויישובים”.

הוא הוסיף: “הגנה על יו”ש היא הגנה גם על ירושלים וגוש דן ממסעות הרג. כמו כן, יש טענה שדרושה אימות שגם מתנחלים הם ישראלים ובני אדם”, כתב בציניות.

על האשמות נגד ח”כ צבי סוכות כתב: “אף גדוד לא הוסט בגלל סוכה או צבי סוכות, 100 חיילים הוסטו משיקולים צבאיים בגלל התרעות לפיגועים שאכן התממשו”.

לדבריו, “טענת הכזב שנשמעת עוד מ-7/10 לא נובעת מרצון לחקור את המחדל אלא לגרש את המתנחלים, כמובן לאור הניסיון המוצלח בגוש קטיף”.

סגל התייחס גם לדבריו של האלוף במיל’ דן הראל נגד המתיישבים בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12, בהגשתו: \”לשמוע את השקרים האלה מדן הראל זה מקומם במיוחד. כתומך סרבנות טרי הרי מבחינתו בכלל לא היו אמורים להיות משרתים בשום גזרה, כולם היו צריכים לסרב לשרת דיקטטורה. שנית כאלוף ההתנתקות הוא כבר הבטיח להפוך את עזה ללבנון (אז זה נחשב מודל מוצלח לבריחה תחת אש, כך שבלי להתכוון הוא צדק)”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות