פיגוע הסנפלינג: “נתנאל נרצח רק בשל היותו יהודי”

אבי כץ
|
ו' תשרי התשע"ה / 30.09.2014 17:27
בני משפחתו של עובד הסנפלינג הדתי, נתנאל עראמי הי”ד, שצנח אל מותו מגובה 11 קומות, קיימו היום מסיבת עיתונאים • אמו: “דורשים ורוצים שהרוצחים ייתנו את הדין” • אלמנתו: “מה אומרים לילד בן שנתיים? אבא שומר עלינו מהשמים”

פיגוע? בני משפחתו של עובד הסנפלינג הדתי, נתנאל עראמי, קיימו היום מסיבת עיתונאים בעקבות הודעת המשטרה כי נבדק החשד שנתנאל נרצח על ידי ערבי על רק לאומני.

אמו מרים, אמרה: “נתנאל בני יקירי נרצח בגלל היותו יהודי ולא שום דבר אחר. אני קוראת לכל הגורמים הממשלתיים שישמו קץ לזה. זה לא יתכן שאדם יצא לעבודה ולא יחזור ועוד בנסיבות טראגיות כאלו. מלכתחילה ידענו שזה רצח. וזה לא יכול להיות תאונת עבודה, היה ברור שכששני החבלים נפתחו זה רק רצח ולא שום דבר אחר”.

אני קוראת מפה לכל הגורמים האפשריים שישימו קץ לטבח הזה שעושים בנו. אנחנו כמו במטווח. אף אחד לא יודע מי הבא בתור. אנחנו דורשים ורוצים שהרוצחים ייתנו את הדין ושהממשלה תגיע כבר למסקנות הנכונות של איך להתנהג עם המחבלים הקטנים האלו שמחבלים בכרמים”, קראה האם. “כל פעם עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד, בשיטתיות כזו שאין לה סוף”.

אביו עוזיאל, ביכה את מות בנו ואמר, “האבדה והקרבן של נתנאל זה לא קרבן יחיד, זה קרבן ציבור של עם ישראל. אנחנו מבכים את השרפה ולא רוצים מעם ישראל עוד קרבן נתנאל”.

“כולנו צריכים להתאחד כאיש אחד בלב אחד, כוחנו באחדותנו”, הוסיף האב, “אני מבקש את עזרתכם שהאמת תצא לאור, שלא יטייחו דברים”.

מוריה, אלמנתו, הנמצאת בהריון מתקדם, סיפרה: “בעלי יצא לעבודה כמו בכל יום, בעל שדאג לפרנסתנו ולא חזר. בעלי היה אדם אהוב על כולם, לא היו לו אויבים, הוא היה אבא מסור, אוהב דואג, אבא במשרה מלאה, בעל מדהים, אין אנשים כאלה”.

“הוא היה הבן אדם הכי קרוב ללב שלי ואני לא יודעת איך הילדים שלי יגדלו בלי אבא”, הוסיפה, “הוא היה מעריץ את הילדים שלו, היה מתקשר ושואל איך הם בגן מסתדרים. הילד שלי שואל איפה אבא. מה אומרים לילד בן שנתיים? אבא שומר עלינו מהשמים”.

עראמי, בן 27, תושב אחיעזר, נהרג כשצנח אל מותו מגובה של 11 קומות.

הבוקר הותר לפרסום כי אכן המשטרה חוקרת אם האירוע בוצע על רקע לאומני וכבל הספלינג נחתך במתכוון על ידי פועל ערבי.