גולדקנופף ומיכאלי ביקשו מביהמ”ש לבטל את תביעת הדיבה וזו הסיבה

השר יצחק גולדקנופף הגיש לפני יותר משנה תביעת לשון הרע נגד יו"ר העבודה מרב מיכאלי - בגין דברים שאמרה נגדו באולפן ynet כעת השניים פנו לבית המשפט וביקשו: "מעוניינים להרבות אחדות ופיוס בעם ישראל - לסיים את ההליך ללא צורך בהכרעה"
אריה ריבקינד
כ"א כסלו התשפ"ד / 04.12.2023 11:34

האחדות של גולדקנופף ומיכאלי: לאור המצב השורר כיום במדינת ישראל, והרצון להרבות באהבת חינם ובתפילה לשלומם של חיילי צה”ל והחטופים –  שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף וח”כ מירב מיכאלי מ’העבודה’ הודיעו לבית המשפט, כי החליטו להניח את המחלוקת מאחוריהם.

במכתב ששיגרו עורכי הדין של שני הצדדים לבית המשפט נאמר: “הצדדים הינם אנשי ציבור המעוניינים להרבות אחדות ופיוס בעם ישראל. משכך, ראו הצדדים לנכון להניח את המחלוקת שבתיק זה מאחוריהם, ולסיים את ההליך ללא צורך בהכרעה”.

השופטת רונית פינצ’וק אלט כתבה בהחלטה: “עמדת הצדדים ראויה לכל הערכה. התביעה נמחקת”.

לפני שנה יותר משנה, במהלך מערכת הבחירות לכנסת, הגיש יו”ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף  תביעת לשון הרע על סך 140 אלף שקלים לבית משפט השלום בתל-אביב באמצעות  עו”ד ד”ר יחיאל וינרוט, שמואל הקר ויהודה רוזנגרטן כנגד יו”ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, אשר לטענת גולדקנופף  “מיכאלי הוציאה את דיבתו רעה בשקרים גסים ואמירות מופרכות, בראיון באולפן ynet בו טענה כנגדו שהוא מתעמר בעובדים ופוגע בזכויותיהם, טענות חסרות כל בסיס עובדתי ומשוללות כל יסוד כמפורט בכתב התביעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות