אחרי שצולם מחייך אליו במליאה – זו המחמאה של אריה דרעי לליברמן

יו"ר ש"ס התייחס בראיון לרדיו 'קול חי' לתמונה בה תועד מחייך ליו"ר ישראל ביתנו: "אי אפשר לזלזל בניסיון שלו, הוא בחור חכם, היה בהרבה קבינטים. אני מנסה גם עכשיו להכניס אותו לממשלה בכל דרך" • "כואב לי ומצער אותי מאוד מה שעושה בני גנץ לחינוך החרדי"
חרדים 10
כ"א כסלו התשפ"ד / 04.12.2023 10:01

סוף לשנאה? יו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי, ויו”ר ישראל ביתנו ח”כ אביגדור ליברמן, שני החברים שהפכו לאויבים, תועדו אמש במליאת הכנסת כשהם מחייכים אחד לשני.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

בראיון לתוכנית של בצלאל קאהן ודוד חכם ברדיו ‘קול חי’, התייחס הבוקר (שני) דרעי לתמונה – והפתיע כשהחמיא לליברמן.

“בשעת מלחמה צריכים לשכוח את כל מה שהיה ולעשות הכל כדי לנצח את אויבינו”, אמר דרעי. “אי אפשר לזלזל בניסיון שלו, הוא בחור חכם, ותיק, היה בהרבה קבינטים ויש לו ניסיון רב.

“המלחמה הזאת תימשך עוד הרבה זמן, אני מנסה גם עכשיו להכניס את ליברמן לממשלה בכל דרך, אנחנו במצב של פיקוח נפש”.

הוא הוסיף: “האויבים שלנו היו משוכנעים שאנחנו מפורקים והם יכולים לחסל אותנו. האחדות היא הנכס הכי גדול שלנו”.

עוד אמר יו”ר ש”ס: “זו הייתה טעות במוצ״ש לעשות שתי מסיבות עיתונאים בנפרד, אני מעריך שזה לא יקרה יותר. אתמול קיימנו דיון ביטחוני מעמיק וחשוב עם נתניהו וגנץ, ראיתי דיון מקצועי בלי מתיחות ובלי חילוקי דעות. האחדות זה הנשק הכי אסטרטגי שיש לנו מול כל האוייבים מבחוץ”.

הוא סיפר: “אמרתי לבלינקן בפגישה בצורה ברורה: המלחמה שלנו זה נגד האנושות, המלחמה שאנחנו מנהלים עכשיו, זה נגד כל הטרור הרצחני בעולם”.

על ההסתה נגד החרדים אמר: “כואב לי ומצער אותי מאוד מה שעושה בני גנץ לחינוך החרדי. אני מתאפק מלהתראיין על זה ולהגיב למרות שזה עוול נוראי ממש. על מה אנחנו נלחמים? על מורות שלנו, צדיקות משדרות ואופקים שנלחמות בימים אלו מהקרב. דיברתי אתמול עם ראש הממשלה נתניהו, הודעתי לו שלא נוותר בתקציב 2024 וכל מה שמגיע לנו יהיה בבסיס התקציב. אין יותר כספים קואליציוניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות