ראש השב”כ: נחסל את ראשי החמאס – בקאטר ובטורקיה

רונן בר לוקח אחריות על המחדל הענק ומבטיח לחסל את בכירי ארגון הטרור בקטר וטורקיה • "ייקח כמה שנים, אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה"
חרדים 10
כ' כסלו התשפ"ד / 03.12.2023 20:51

בהקלטה שפורסמה הערב (ראשון) ב’כאן חדשות’ נשמע ראש השב”כ רונן בר מתייחס, לראשונה בקולו, למחדל בשמחת תורה בדרום – ולכוונותיו באשר למנהיגי חמאס .

זאת הפעם הראשונה שבכיר ישראלי אומר מפורשות שישראל תחסל בכירי חמאס גם בקטר – המתווכת בעסקה לשחרור החטופים – וגם בטורקיה.

“הקבינט הציב לנו מטרה – במילים של הרחוב זה לחסל את החמאס. ואנחנו נחושים לעשות את זה – זה ‘המינכן’ שלנו. בכל מקום: בעזה, באיו”ש, בטורקיה ובקאטר. בכל מקום. זה ייקח כמה שנים, אבל אנחנו נהיה שם כדי לעשות את זה”, אמר בר בהקשר לראשי החמאס, ברומזו לכוונות הישראליות לחסל את בכירי החמאס לאחר המלחמה.

באומרו “המינכן שלנו”, הוא מתכוון כי כפי שהמבצע לחיסול המחבלים שעמדו מאחורי טבח 11 הספורטאים במינכן נמשך כמעט 20 שנה – כך יהיה גם הפעם.

ראש השב”כ התייחס גם לאחריותו האישית באי-מניעת מתקפת הפתע – ואמר: “האחריות הביטחונית היא שלנו. החובה שלנו היא לספק בטחון וגם תחושת בטחון. לצערי ב-7 באוקטובר לא הצלחנו לעשות את זה. אני חושב שאנחנו במגמת עליה. אנחנו לא מחכים. אנחנו את הלקחים שלנו מהאירועים כבר מפיקים. כבר מעבירים אותם לגזרות אחרות, ולא רק לרצועת עזה.

“היקף האיומים שיש על מדינת ישראל הוא חסר תקדים בשנה האחרונה. עוד לפני האירועים האלה. גם במקרה הזה העיקר סמוי מן העין. יש הרבה מאוד דברים שבוחשים מתחת לפני הקרקע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות