הלוי: כמו שעשינו חזק ויסודי בצפון הרצועה, אנחנו עושים עכשיו בדרום

הרמטכ"ל הרצי הלוי שוחח עם לוחמים בעזה: "אתמול והיום, הרגנו מפקדי גדודים, מ"פים, הרבה פעילים, ואתמול בבוקר התחלנו את אותו מהלך בדרום הרצועה. המפקדים בחמאס ייפגשו בכל מקום את צה"ל בצורה מאוד חזקה"
חיים טוויל
כ' כסלו התשפ"ד / 03.12.2023 20:06

הרמטכ”ל הרצי הלוי שוחח היום (ראשון) עם לוחמים ברצועת עזה וסיפר כי צה”ל הרחיב את המלחמה ופועל באופן אינטנסיבי גם בדרום רצועת עזה.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

“אנחנו מסתכלים על ההפוגה שהיתה. עד אליה בצפון הרצועה פירקנו שתי חטיבות של חמאס, עוד לא לגמרי. חטיבה 162 עדיין עובדת בפנים להעמיק את ההישג ולפגוע בעוד גדודים.

“אתמול והיום, הרגנו מפקדי גדודים, מ”פים, הרבה פעילים, ואתמול בבוקר התחלנו את אותו מהלך בדרום הרצועה. הוא יהיה עם עוצמה לא פחותה מזה, הוא יהיה עם תוצאות לא פחותות מזה, והמפקדים בחמאס ייפגשו בכל מקום את צה”ל בצורה מאוד מאוד חזקה”, אמר הרמטכ”ל.

הוא הוסיף: “אני יודע שחלק מזה זה היכולות, וחלק מאוד גדול מזה זה רוח הלחימה שאתם מביאים וגם הניסיון שאתם מביאים כאנשי מילואים. ויש לנו את היכולות לעשות את זה בצורה היסודית ביותר, וכמו שעשינו את זה חזק ויסודי בצפון הרצועה, אנחנו גם עושים את זה עכשיו בדרום הרצועה ואנחנו גם ממשיכים להעמיק את ההישג בצפון הרצועה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות