הח”כ האשים את סמוטריץ’ בטבח – והוא הגיב: “לא אני תמכתי באוסלו”

ח"כ מאיר כהן מיש עתיד האשים את סמוטריץ' בטבח בדרום: "הפקרתם את כולם להירצח, כבשו את כל הדרום בגללכם" • סמוטריץ השיב: "כמה נמוך אפשר לרדת? אני אשם בטבח? לא אני תמכתי בהסכמי אוסלו, שנים אמרתי שצריך לכבוש מחדש את עזה וקראו לי סהרורי ומשוגע"
חרדים 10
כ' כסלו התשפ"ד / 03.12.2023 18:52

השמאל ממשיך לפלג ולשסות: במהלך דיון שהתקיים הערב (ראשון) במליאת הכנסת על תקציב המדינה השתלח ח”כ מאיר כהן מ’יש עתיד’ בשר האוצר בצלאל סמוטריץ’, בגלל שתקציב המדינה כולל כספים לחינוך החרדי.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

“תתבייש לך, כבשו את כל הדרום בגללכם, הפרקתם אותם להירצח. באיזו זכות אתה פה? אתה משסה ומפלג”, אמר הח”כ המתלהם שנשא נאום משסה. “אתה עושה טובה למפונים, תגיד לי? תתבייש לך! אתה עושה טובה למישהו אחרי שהפקרתם אותם להירצח?”

סמוטריץ’ השיב לו: “חצוף”.

סמוטריץ הגיב על דבריו מעל הדוכן במליאה: “כמה נמוך אפשר לרדת? אני אשם בטבח? אתה אמרת שלי יש דם על הידיים! אני לא עסוק עכשיו במי אשם. אני חודשיים אומר שיהיה מספיק זמן אחרי המלחמה לחשבון נפש.

“אבל לא אני תמכתי בהסכמי אוסלו, שהתחילו את הבריחה הנוראה הזו של הטרור מעזה, אני חטפתי מכות משוטרים כשהפגנתי בכיתה ח׳ כדי למנוע את האיוולת הזו – אל תתנו להם רובים זעקנו. לא אני מחאתי כפיים בפינוי גוש קטיף ואמרתי ׳יהיה בסדר, יהיה שלום ומזרח תיכון חדש׳, לא אני ולא המחנה שאני בא ממנו.

“אנחנו שנים צועקים נגד הטרור”, הוסיף השר. “שנים אני אומר שנצטרך לכבוש את עזה מחדש, הפכו אותי לסהרורי ומשוגע. אני את חשבון הנפש שלי אעשה, יהיו גם אנשים שיצטרכו להפיק לקחים אישיים, אבל אני לא אאשים – יש אשם אחד בדבר הזה, קוראים לו חמאס. הנאצים של חמאס ודעאש הם אשמים. רק שם נמצאת האשמה והאחריות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות