בעל לול ניצל מירי נ”ט לדובב: ‘ממש כיוונו עלינו, רצו להרוג אותנו’

ישראל סבגי, בעל לול תרנגולות במושב דובב, ששהה במקום בעת ירי שביצע חיזבאללה סיפר: "פגעו בתוך הלול שלי. הייתי אמור לקחת עגלת ביצים, לשווק אותה ופספסתי בחמש דקות - החיים שלי ניצלו. אחרי רבע שעה, ירו עוד נ"ט - הם ממש כיוונו עלינו, רצו להרוג אותנו במפורש"
חרדים 10
כ' כסלו התשפ"ד / 03.12.2023 10:23

ישראל סבגי, בעל לול תרנגולות המתגורר במושב דובב שבצפון, סיפר הבוקר (ראשון) בתוכנית ‘קלמן-ליברמן’ ברשת ב’, על הפגיעה הישירה של טילי נ”ט של חיזבאללה במושב.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

“לצערנו הרב קיבלנו שלושה ארבעה טילי נ”ט בהפרש של חצי שעה או רבע שעה”, סיפר. “פגעו בתוך הלול שלי. הייתי אמור לקחת עגלת ביצים, לשווק אותה ופספסתי בחמש דקות – החיים שלי ניצלו. תיעדתי את זה, אני ועוד חבר שבא לעזור לי, היינו ביחד, נכנסנו לטראומה, נכנסנו לתוך הלול, ואחרי רבע שעה, ירו עוד נ”ט – הם ממש כיוונו עלינו, רצו להרוג אותנו במפורש”.

סבג

סבגי תיאר את הקושי הכלכלי שהוא חווה מאז פינוי היישובים בצפון: “אני בסך הכול רוצה להביא פרנסה של 7,000 שקל ויורדות דמעות, זה לא שכר מינימום. מתוך זה 4,000 שקל, זה רק כדי לשלם בנזין ולנסוע מפה לטבריה למקום שפינו אותנו. בסך הכול נשאר לי 3,000 שקל והמדינה לא רוצה לתת לנו לחיות”.

סבגי אמר כי לעיתים הוא נשאר לישון בדובב, מכיוון שאין לו כסף לדלק, למרות שהמקום מוגדר כשטח צבאי סגור: “שיסגרו לנו את הלולים בצורה מסודרת, יש לנו צו מהאלוף שזה שטח צבאי סגור אבל מי ייתן לי את הכסף של הפיצויים? אני צריך לשלם את הכסף. אני השקעתי שם יותר מ-2.5 שקל. אין לנו מענה המדינה לא נתנה לנו עד היום אגורה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות