יצא בלילה לבית כנסת, וחולץ בבוקר מואדי ביער כשהוא תשוש • צפו

סריקות שנערכו הלילה אחר נעדר, תושב ירושלים בשנות ה-70 לחייו, בשילוב משטרה ובני משפחתו, הובילו לאיתורו וחילוצו כשהוא תשוש מואדי בשכונת גילה • צפו בתיעוד מהחילוץ
חיים טוויל
י"ח כסלו התשפ"ד / 01.12.2023 14:11

הלילה (ליל שישי) התקבל דיווח במשטרה על אדם בשנות ה-70 לחייו שיצא מביתו עם רכבו, ככל הנראה לכיוון בית הכנסת בשכונת גילה בירושלים – ונעלם.

בעקבות כך נפתחו פעולות נרחבות לאיתורו, תוך פעולות טכנולוגיות שונות וסריקות שערכו שוטרים ומתנדבים, לצד בני משפחתו.

כבר במהלך הבוקר הבחינו בני משפחתו ביקירם שוכב בתחתית הוואדי הסמוך.

בפעולות חילוץ משולבות של השוטרים, מתנדבים, צוותי רפואה ולוחמי האש של כב”ה ירושלים, נפרסו אמצעי סיוע והנעדר חולץ אט-אט, כשהוא תשוש מעט, אל מעלה הרחוב, שם נבדק על ידי גורמי רפואה – ובהמשך פונה לטיפול רפואי.

בבדיקה ראשונית עמו עלה, כי במהלך הלילה ישב ברכבו ורק לקראת הבוקר יצא מתוכו על מנת לטייל מעט. בשלב מסוים, לדבריו, מעד בוואדי והתקשה לחזור על עקבותיו.

מפקד תחנת מוריה, נצ”מ שלומי בכר סיפר: “הלילה מיד עם קבלת הדיווח אודות הנעדר המבוגר, ביצעו שוטרי ומתנדבי התחנה פעולות נמרצות לאיתורו יחד עם בני משפחתו מתוך הבנה באירוע שכזה כי כל דקה חשובה. לשמחתנו, במהלך המשך פעילות הסריקות הבוקר, הוא אותר ובתום פעולות משותפות של השוטרים ולוחמי האש, חולץ חזרה אל חיק משפחתו ולבדיקה רפואית.

“כבכל אירוע של נעדר, כאשר מדובר באוכלוסייה מבוגרת בפרט, משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים שברשותה על מנת להביא לאיתורם המהיר והשבתם בריאים ושלמים, מתוך אחריות לשלומו של הציבור וביטחונו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות