‘מאז שמחת תורה צרה רודפת צרה’, בכה הראשל”צ בלוויה של המנהלת הי”ד

הראשל"צ הגר"י יוסף ספד בבכי בהלוויית מרת חנה איפרגן הי"ד, מנהלת בית הספר 'בנות הדסה', שנרצחה בפיגוע הבוקר בירושלים • הגר"י יוסף בהלוויה: "תבקשי מבית דין של מעלה, שהמחבלים הנאצים האלו ימ"ש - שונאי ישראל יפסיקו עם כל הרוע הזה"
יוסף גרינבוים
י"ז כסלו התשפ"ד / 30.11.2023 20:25

הראשל”צ הגר”י יוסף ספד אחר הצהרים (חמישי) בבכי בהלווייתה של מרת  חנה איפרגן הי”ד, מנהלת בית הספר ‘בנות הדסה’ בבית שמש, שנרצחה בבוקר בפיגוע הירי בירושלים.

במסע הלוויה בהר המנוחות השתתפו המונים.

הראשל”צ בכה: “תתחנני בקשה מתחת לכיסא הכבוד, מתחת לכנפי השכינה על עם ישראל שיאמר די לצרתנו. מאז יום שמחת תורה, אין לנו יום של שקט ורוגע. צרה רודפת צרה. כמה הרוגים. כמה חיילים נהרגו ונפצעו. יש חרון אף גדול בשמים”.

הוא המשיך: “תתפללי ותבקשי מבית דין של מעלה, שהמחבלים הנאצים האלו ימ”ש – שונאי ישראל יפסיקו עם כל הרוע הזה”.

הוא תיאר  את פועלה החינוכי למען תלמידותיה: “המנהלת פעלה יום וליל למען מורותיה ותלמידותה, היא הייתה סמל ודוגמא לכל אלפי התלמידות.

“תנחומים לבעלה הגדול ולכל משפחה, ובזכות לימוד התורה והרבצת התורה יזכה להתנחם ונזכה בקרוב לתחיית המתים וביאת גואל צדק במהרה בימינו”.

השר במשרד החינוך חיים ביטון אמר בדברי ההספד בהלווייה: “המנהלת פעלה יום וליל למען מורותיה ותלמידותיה. היא הייתה סמל ודוגמא לצניעות ענווה ולאהבת תורה. בהירצחה ע״י בני עוולה זכתה להיות קרבן ציבור. אנא, התפללי לפני הקב״ה על עם ישראל בתקופתו הקשה שיאמר לצרותנו די”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות