לאחר שאשתו ששוחררה: משפחתו של אביב אצילי התבשרה שנרצח

יום לאחר שאשתו ליאת שוחררה מהשבי: משפחתו של אביב אצילי הי"ד - התבשרה כי נרצח • בבוקר יום הטבח יצא להילחם במחבלים שחדרו לקיבוץ - ונחטף • היה מוסכניק ואומן מוכשר שיצר פלים מגרוטאות • הניח אחריו אישה ו-3 ילדים ששרדו את הטבח
חרדים 10
י"ז כסלו התשפ"ד / 30.11.2023 19:31

55 ימים לאחר שנחטף לרצועת עזה: משפחתו של אביב אצילי הי”ד, תושב קיבוץ ניר עוז, שהוגדר כחטוף, התבשרה היום (חמישי) בבשורה הקשה כי נרצח במהלך הטבח בשמחת תורה.

העדכון על רציחתו מגיע אחרי שאמש שוחררה רעייתו ליאת אצילי  משבי החמאס בפעימה השישית.

אצילי הי”ד, בן 49, עבד כמוסכניק ויצר אומנות. היה בעלה של ליאת  בת ה-49 ששוחררה מהשבי אתמול ואב לאיה (18), נטע (20) ועופרי (22) – ששרדו כולם את המתקפה ופונו מהקיבוץ בשלום.

בתחילת מתקפת הפתע אביב יצא להילחם במחבלים שפלשו לקיבוץ – ונפל בשבי. בשעות הראשונות של המתקפה עוד היה בקשר עם ליאת ועדכן אותה על המתרחש. הקשר האחרון עם ליאת היה בשעה 10:37 באותו בוקר.

אצילי הי”ד היה אומן מוכשר שיצר פסלים מגרוטאות. בשנה האחרונה החל להציג את יצירותיו בתערוכות אומנות ואף הצליח למכור חלק מהן. תאריך הסיום של התערוכה האחרונה שבה הוצגו עבודותיו נקבע ליום שמחת תורה.

הקיבוץ פרסם הודעת אבל: “קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על נפילתו של אביב אצילי בשבת ה-7.10. היה בן 49, בן קיבוץ ניר עוז. אביב הותיר אחריו את אשתו, ליאת, וילדיהם עפרי, נטע ואיה.

“אביב היה מעמודי התווך של קהילת ניר עוז, וניהל את המוסך לציוד חקלאי בקיבוץ. צייר, רוכב אופניים, אוהב אדם ואדמה. יהי זכרו ברוך”.

סיוון להבי, יליד הקיבוץ שהכיר את הזוג אצילי, אמר ל-Ynet: “אלה אנשים שוחרי שלום, שכולם אוהבים – הם היו בתהליך קליטה לחברות והיו צריכים להיכנס עוד שבועיים לחברות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות