“נרצחת תוך שירה, כשסידור בידך”: ליביה דיקמן הי”ד הובאה למנוחות

מרת ליביה דיקמן, בת 24, מורה בבית הספר 'דרך אמונה' של רשת 'החינוך העצמאי' ברמה ג' בבית שמש נרצחה כשהייתה באמצע תפילה בדרך לעבודתה • בעלה ספד בלוויה: "כל השאיפות שלך היו להתחזק ולעשות טוב" • אביה ספד: "היא הייתה צדיקה אמיתית"
יוסף גרינבוים
י"ז כסלו התשפ"ד / 30.11.2023 19:58

ליביה דיקמן הי”ד בת ה-24, מורה בבית הספר ‘דרך אמונה’ של רשת ‘החינוך העצמאי’ ברמה ג’ בבית שמש, שנרצחה הבוקר בפיגוע הירי הרצחני בכניסה לירושלים – הובאה אחר הצהרים (חמישי) למנוחות.

הלוויתה יצאה משכונת הר נוף בירושלים, אל הר המנוחות, שם נטמנה.

דיקמן, שהתחתנה בחודש אדר, הייתה בהיריון ראשון, והיא נרצחה בזמן שהתפללה בתחנת האוטובוס בדרכה לבית הספר, שם חינכה את ילדות הגיל הרך.

בעלה מאיר,מחשובי האברכים בישיבת מיר ומבוגרי ישיבת חברון, ספד לה בהלוויה: “היית כל כך צדיקה וטהורה, רצית לעשות רק טוב. כל השאיפות שלך היו להתחזק ולעשות טוב, נרצחת תוך כדי שירה, כשהסידור בידך”.

אביה הרב יהודה ספד: “ליביה חיכתה בתחנה עד שבאו המרצחים, רצחו אותה כשהחזיקה סידור והתפללה. היא ידעה מה היא רוצה להיות בחיים. היו לה לב, שכל ורגש שבזכותם היא ידעה בבירור מה צריך לעשות. היא תשאיר אחריה רק זיכרונות טובים של חיוך עדין.

“כשהייתי צריך לזהות אותה, ראיתי קדושה וטהורה. אישה שרוצה לבנות בית בישראל. היה לה בעל כל כך טוב. הם היו זוג מאושר, כולה הייתה בשבילו. נכנסתי להיפרד ממנה, הודיתי לה על 24 השנים שנתנה לי. כזו ילדה טובה. לא היה לי ויכוח איתה אף פעם. היא הייתה צדיקה אמיתית”.

צילום: חיים גולדברג, פלאש90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות