רועי אייזנבך יצא להפוגה מעזה, חיסל מחבלים בירושלים – ונפצע

אחד מהחיילים שנטרלו את שני המחבלים בפיגוע הירי הבוקר בכניסה לירושלים הוא רועי אייזנבך, תושב היישוב עפרה - שנפצע בידו במהלך הפיגוע • "חייל סיירת גולני שיצא הביתה להפוגה. הוא מיד חתר למגע, חיסל את המחבלים ומנע תוצאות קשות יותר"
חיים טוויל
י"ז כסלו התשפ"ד / 30.11.2023 11:27

אחד מהחיילים שנטרלו את שני המחבלים שביצעו הבוקר (חמישי)  פיגוע ירי רצחני בתחנת אוטובוס בכניסה לירושלים הוא רועי אייזנבך, תושב היישוב עפרה שבבנימין, שנפצע בעצמו בידו במהלך הפיגוע.

מאיזה קורס להתחיל? החלטה שלך • כנסו לקורסים חינם במגוון תחומים

מצבו קל-בינוני ויציב.

רועי, חייל בסיירת גולני, נקלע לפיגוע כשיצא להפוגה קצרה של 12 שעות מעזה.

אביו אמר מבית החולים: “הבנו שהוא פעל בצורה יוצאת דופן וזה לא מפתיע אותנו. אנחנו גאים בו, זה שהוא בא ויזם וחתר למגע, ככה אנחנו מחנכים אותם בבית. לאהבת האדם והארץ. שולחים חיבוקים וחיזוקים לחיילים בכל החזיתות”.

צוות צח”י עפרה כתב לתושבים: “רועי אייזנבך, בנם של חברינו אלי ומיכל, נפצע הבוקר בידו בפיגוע בירושלים. מצבו קל  ויציב. רועי, חייל בסיירת גולני שיצא להפוגה קצרה מעזה, חיסל 2 מחבלים ומנע פיגוע גדול בהרבה. קהילת עפרה מאחלת לו רפואה שלמה.

“אנו מזמינים את התושבים להתפלל  להחלמתו המלאה  של רועי בן מיכל”.

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, כתב: “‏בפיגוע בירושלים נפצע רועי, תושב היישוב עפרה בבנימין. חייל סיירת גולני שיצא הביתה להפוגה. הוא מיד חתר למגע, חיסל את המחבלים ומנע תוצאות קשות יותר.

“רועי נפגע מירי בידו ומצבו קל. נתפלל לרפואתו: רועי בן מיכל עם שאר הפצועים”,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות