מה שרימון קירשט עשתה למחבל חמאס גרם לרשת להתמוגג • צפו

בתיעוד שפרסם החמאס נראית החטופה רימון קירשט יוצאת מרכב המחבלים ותוקעת מבט מבט בתוך עיניו של המפלצת מהחמאס • הגולשים מתלהבים: "וואו, תראו איך היא מסתכלת לתוך העיניים ומדברת עם המפלצת שמולה" ו"גיבורת היום הזה, רימון קירשט האגדית"
אבי כץ
ט"ז כסלו התשפ"ד / 29.11.2023 14:42

איזו מלכה: בתיעוד שפרסם ארגון הטרור החמאס נראית החטופה רימון בוכשטב-קירשט בת ה-36, יוצאת מרכב המחבלים, מיישירה מבט זעוף לעיניים של אחד ממפלצות החמאס, ונוזפת בו לאחר שדרש ממנה לנופף לשלום.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

אחר כך היא צועדת בראש מורם, וגם נציגת ‘הצלב האדום’ שמנסה לחייך אליה נתקלת בתגובה קרה.

התגובה הגאה שלה גררה התפעלות מהגולשים ברשתות החברתיות, ורבים כינו אותה “מלכה” ו”אלופה”.

 

 

אחד הגולשים כתב: “עדיין לא משתחרר מתנועת הראש המופלאה שעושה רימון קירשט למחבל כאילו היא אומרת לו גם עם פיג׳מת הלו קיטי באמצע עזה אני מפרקת  לך את הצורה יא דביל בתחפושת נינג׳ה”.

עידן דהן כתב:” וואו, תראו איך היא מסתכלת לתוך העיניים ומדברת עם המפלצת שמולה. רימון קירשט”. 

נרי ירקוני צייץ: “לא רק לחמאסניק (שנהיה ‘נחמד’ פתאום) היא ‘הסבירה’, גם לנציגת הצלב האדום (שסוף סוף ‘הגיעה’) היא ‘הסבירה’: “אף אחד לא יחבק אותנו עַכְשָׁו. אנחנו נלך מכאן לבד ובראש מורם” רימון קירשט. מלכה. להצדיע”.

הגולש אהד: “גיבורת היום הזה, רימון קירשט האגדית, נעמדת מול מחבל חמאס ומטיחה בפרצופו את כל האמת. אחר כך לא חוסכת גם מנציגת הצלב האדום את הביקורת המוצדקת. נשים אמיצות, יוזמות ובעלות תושייה מסמנות את הכוח העולה של ישראל בימים אלה. אני יכול לראות את זה בלופים. אלופה.

אשת התקשורת סיון כהן: “אלופה רימון קירשט. תסתכלו על המבט מול מפלצת החמאס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות