יחזרו לנחות בנתב”ג? הלחץ של ישראל על חברות התעופה הזרות

מנהל נתב"ג ערך שיחות עם נציגי 120 חברות זרות שהפסיקו את טיסותיהן לארץ בעקבות המלחמה - במטרה לקדם את חזרתן לבצע טיסות לישראל • מתחילת הלחימה 6 חברות זרות המשיכו בפעילות רציפה ובטיסות קבועות לנתב"ג
יוני גרין
ט"ז כסלו התשפ"ד / 29.11.2023 13:12

בישראל מנסים לחזור לשגרה ולהחזיר את הטיסות: מנהל נתב”ג אודי בר עוז ערך שיחה עם יותר מ-120 נציגים של חברות התעופה הבין-לאומיות, במטרה לקדם את חזרתן לבצע טיסות לישראל.

חרדים מהמצב? אל תדחיקו: יש מוקד תמיכה נפשית במיוחד עבורכם

בסקירה לנציגים הציג בר עוז נתונים, לפיהם נתב”ג פעל ופועל באופן רציף מתחילת הלחימה, ולמרות מטחי הרקטות למרכז לא היו נפילות או פגיעות בנמל.

עוד הוצג לנציגי החברות, שמרביתם אינם יושבים באופן קבוע בישראל, כי נכון לעכשיו הפעילות במשק חזרה כמעט לשגרה, ללא הגבלות מיוחדות במרבית האזורים.

נכון להיום, הממוצע היומי של תנועת מטוסים לנתב”ג עומד על כ-200 המראות/נחיתות ובכלל זה טיסות בינ”ל, פנים-ארציות, פרטיות ומטוסי מטען.

מבחינת חברות תעופה זרות, מתחילת הלחימה 6 חברות זרות המשיכו בפעילות רציפה ובטיסות קבועות לנתב”ג, ובכללן את’יח’אד, פליי דובאי, היינן, אזימוט ועוד.

זאת, כמובן בנוסף לחברות התעופה הישראליות.

בר עוז עדכן את המשתתפים בפגישה כי חברות תעופה נוספות בוחנות חזרה לטיסות לישראל, כאשר אתיופיאן כבר הודיעה על חזרתה בשבוע הבא.

מנהל נתב”ג הודיע לנציגי החברות כי הנהלת הנמל תעשה ככל שביכולתה על מנת להיענות לבקשות עקב המצב של החברות הזרות, שיהיו מעוניינות לחזור לטיסה סדירה לישראל.

בתוך כך, היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-13,200 נוסעים ב-85 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום 6,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל 7,100 נוסעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות